Middag heer Ton...betreft die SG
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Midwolda
Duizend euro voor een The SG ?!? :crazyhappy: Dacht het niet he...
een gebruikte, maar nette en originele '79er inclusief OHSC doet hooguit zo'n 600 euro.
Alles daarboven is letterlijk "wat de gek er voor geeft".
Middag Ton!
Het is wel een walnut-SG uit 1979, dus i.m.o. wel de 500 euro waard die ik de man bood, echter....het verschil met 500 geven en een vraagprijs van 1000 euro...dan ligt de bal bij de verkopert.
Overigens twijfel ik aan de Grover tuners....ze LIJKEN met origineel, maar zijn niet echt typerend voor de SG's uit die tijd. (Ik denk aan Kluson's)
Wat vind jij?
:ok:
"The" SG is dus Walnut.....aha, weer wat geleerd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Midwolda
Echte The's zijn altijd walnut... ;) ja je hebt ze ook van ander hout maar ik ben een purist.
Die Grover tuners zijn wel degelijk origineel, zitten ook op m'n The Paul. Beter dan Kluson's.
Deze The SG is niets mis mee, is een eerlijke gitaar zoals-ie moet zijn, en 500 is een mooi bod
maar ik begrijp de ambitie van de verkoper om er nog iets meer uit te willen halen.
Het is dat ik niets met SG's heb, maar anders... zou dit 'm worden.
Dank je Ton, ik had ietsjes mijn twijfels over de Grover tuners al zien ze (ook op de headstock achterop zie ik geen boorgaten oid) er verder wel authentiek uit.
Tja de SG. Ik begin 'm steeds leuker te vinden, maar tjeemig de peemig, ik heb mijn zinnen allereerst op een andere gezet....dat weet je inmiddels.
Maar als ik er tegenaan loop voor de juiste prijs is het toch wel zo'n vintage SG die mij wat doet....
groeten!
Fisherman :ok: