Wat wil je hiermee zeggen?
Printable View
En ik kan niet op het web ontdekken dat een PRS CU22 uit 2007 mooninlays heeft. Daaraan begon ik te twijfelen. Maar ik kan ook iets over het hoofd hebben gezien en dat er wel mooninlays gebruikt werden op de CU22 in 2007.
Wie kan er iets meer over zeggen?
O, ik dacht dat je een ruil van plan was.
De vraagprijs is erg hoog. 1500 is realistischer.
Ik ben benieuwd of je een deal kan maken.
Hoi Alex. Mijn CU24 van 2008 heeft ook moon inlays. De 5 standen rotary is verwisseld voor een 3 standen schakelaar. De tip van de schakelaar is zwart, waar ik wit mooier vind :). Test de schakeling goed uit als je bij de verkoper bent. Verder succes met de deal.
Het nummer van mijn CU24 begint met 08. Een 2007 zou met 07 moeten starten ... Probeer wat meer over de historie van de gitaar te komen via de verkoper.
Lijkt mij gewoon prima. Heb er zelf ook zo een gehad, iets lichter qua kleur en met birds. Erg fijne gitaar.
Mijne toen gekocht en verkocht tussen de 1400 en 1500 euro dus deze prijs is zoals gezegd fors.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ben geen expert, maar check ff de positie van de potmeters en geen nibs over de fret uiteindjes...
http://link.marktplaats.nl/m11806664...ontent=app_ios
Hij zegt het niet met heel veel woorden, maar het is dus geen echte Gibson, maar een kopie, zoals ik het begrijp, en dus illegaal...
Ik omvang ook net van de verkoper een foto van de potmeters. Lijkt nergens naar...
mijn vraag wat staat er op de headstock ??
antwoord
Er staat gibson op. Hij is 1 op 1 niet van echt te onderscheiden.
Dan is het geen goede nepper die niet van echt te onderscheiden is.
En als iemand het Squier logo op zijn strat vervangt door een Fender logo is dat dan ook strafbaar?
Verkoper geeft na aandringen per mail toe dat hij nep is...
https://link.marktplaats.nl/m1180488847
Fake... en nog een slechte ook
inderdaad, en dan verschuilen achter "door inruil verkregen"
Zo'n l5 kost normaal 5000 eu tweedehands, en hij verkoopt hem voor 1500. Plus check de afbeeldingkjes op de headstock, scheve pannenkoeken lust ik niet, wat een gedrocht. Die Bamische medewerker moet helemaal stoned zijn geweest😂
Hij staat al bij het brandhout ;)
Knap vind ik als je dat allemaal zeker kan weten aan de hand van een paar foto's (meen ik).
Ik ben zo blij dat ik linkshandig ben, en die gitaren over het algemeen wat minder aantrekkelijk zijn om te faken. Als ik rechtshandig was geweest, had ik mezelf gegarandeerd al een paar keer laten oplichten ;):chicken: (hoewel die L5 wel héél schots en scheef is)