Ik zou er maar vanuit gaan dat je in de praktijk de prijs in Dollars in Euro's betaald (dus > 1100 euro).
Neemt niet weg dat het wel een erg lekker ding is...
Printable View
Ik zou er maar vanuit gaan dat je in de praktijk de prijs in Dollars in Euro's betaald (dus > 1100 euro).
Neemt niet weg dat het wel een erg lekker ding is...
Ik denk dat je daar zowiezo niet aan moet beginnen, want er komen invoerrechten/btw en inklaringskosten bij én je koopt een gebruikte LP-S-50s Tribute.
Ik krijg veel updates van o.a. Robbert (Max Guitar Store), MusikProduktiv etc. en dit jaar wordt ie met 99,9% zekerheid NIET leverbaar in Europa, tenzij er een kleine hoeveelheid door Gibson USA wordt vrijgegeven voor Europa.
Die kans is echter zo gering dat het gewoon een kwestie van wachten is.
De Ebony, Worn White en de HoneyBurst zijn voor 777 euro via Ebay te verkrijgen, persoonlijk wacht ik liever een poosje en koop hem bij in Nederland.
Ik ben erg benieuwd naar de "feel" en de "sound" van deze Studio Worn Gold Top, want de hype is gigantisch, maar eerst maar eens "live" voelen en horen wat ze ervan gemaakt hebben. De looks zijn absoluut goed! :ok:
lijkt me een zeer goede prijs voor een Gibson Les Paul standard:
http://www.marktnet.nl/New-2009-Gibs...rd-4149950.htm
Omgeving Friesland, maar misschien te mooi om waar te zijn ?
edit : oeps.. zie dit net pas: geplaatst: 8 Juli 2009!
Voor wie nog wat leuks wil scoren vandaag: een erg aparte Burny "Les Paul".
Burny gitaren zijn meer dan uitstekend echter dit is niet echt een getrouwe en/of mooie LP kopie. (sorry Ton)
Ben benieuwd waar ie alsnog voor weggaat vanmiddag...kan nog hard gaan, er staat immers "Burny" op en je hebt zelf ook wel gemerk, de "kopieën" lopen als een trein de laatste maanden. :soinnocent:
Daarom zette ik Les Paul ook tussen "" Fisherman. ;)
Aan een Burny uit de eighties kun je je geen buil vallen lijkt me.
Het lijkt me wel een fijne plank, maar er is weinig over dit model te vinden.
(Ik heb de indruk dat deze meer met Fernandes te maken heeft...)
Ik gok, dat hij voor rond de 400 weg gaat zo :)
Maar dat weet je nooit, de laatste 10 minuten schiet de prijs altijd zo'n end omhoog dat het niet te voorspellen is ;)