Die past waarschijnlijk precies om het plankje dat ik nu aan het maken ben!!!:dance:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbert
Puur toeval. Ik dacht zelf de koffer eromheen te gaan bouwen, maar ik moet daar nu nog even over denken;)
Printable View
Die past waarschijnlijk precies om het plankje dat ik nu aan het maken ben!!!:dance:Citaat:
Puur toeval. Ik dacht zelf de koffer eromheen te gaan bouwen, maar ik moet daar nu nog even over denken;)
Citaat:
helaas is musik produktiv niet meer in staat om te leveren ;)
Jammer van die junior is dat hij echt superklein is, zelfs nog kleiner dan de showmaster 24.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
die showmaster dingen zijn ideaal hoor, met een beetje werk heb je een mooie kist
Check spice'n'sound eens ... Daar heb ik de mijne gekocht (is wel belgië)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Debaser
:o jammer! Ik zag laast al andere cases voor de Showmaster48 en die hadden een hoge zijkant ipv oplopend, en dat laatste is juist het handige.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
hier ook maar even m'n pedalbordje, lekker simpel
naja, staat lekker op 't werk hoef ik niet zoveel te slepen :D :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto=H6RVEPWC
http://i20.photobucket.com/albums/b2...ffecten009.jpg
te koop:
schaller fuzz (grijs en heeel oud)made in germany
vox wah wah
mxr distortion + (nog reeks zonder led en adapterplug)
colorsound tremelo
ibanez GE-601 (equalizer)
Ibanez (voorloper van de ts9 maar niet de screamer maar distortion)
Full drive 2
hoe kom je bij switch 2 van je cpr?
euh??? gewoon, door er op te trappen misschien???
ik denk dat ik de vraag niet begrijp
Ik denk dat hij loop 1 (en TU2) bedoelt ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sep.
Die staat zo achteraan, is die gemakkelijk te bereiken zonder dat je de andere buttons intrapt ???
ok,
op 2 zit de alberta en de tremster... maar aangezien die vooraan zit is het daar makkelijk
op 1 zit de RAT, op het moment is dat het enige dat daar zit... die wordt enkel gebrikt als solo of zware overdrive, en zit hoger als de andere schakelaars... geraak je gemakkelijk aan zonder andere mee te nemen, maar zit net daar omdat ik dan kan switchen tussen 1 en 2 (samen intrappen)
op 3 zitten de delays en de faser... ook makkelijk
de tuner zit helemaal apart en is makkelijk in gebrik
za proberen van vooraanzicht te posten... maar het is in weze gemakkelijk alles te gebruiken zonder iets anders in te trappen...
De OD1 zit dan weer voor de gehele keten... en staat los van de looper...
en ik weet het, het zou allemaal wel wat netter mogen qua bekabeling enzo... maar het is me maar om de functionaliteit te doen... niet om het estetische
mooie verzameling daar!Citaat:
ennuh ik heb je een PM gestuurd over je pedalen die je te koop hebt staan (Wat vraag je ervoor? ik ben geintresseerd in de colorsound tremelo en wellicht de vox wah, misschien heb je interesse in ruil/inruil van een marshall jackhammer?)
Waar gebruik je die boss masterswitch eigenlijk nog voor, als je die 3dubbele looper al hebt???Citaat:
http://www.prosoundcommunications.co.../pdalboard.jpg
Dit is het pedalboard van Allen Hinds
Haha, die Arion :D Gepimpt met TB en blauwe led !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
http://i6.photobucket.com/albums/y23...e/P1020367.jpg
Update: Volumepedaal en Rat disto.
Alle pedalen zijn vastgebout met mijn speciale niet metrische bouten. (geen Velcro). Dit geeft een lekkere starre constructie. Als de routing voor de voeding (onder centraal platformpje) gedaan is wordt alles bekleed met stof voor speakers uit een car tuning winkel. Dan nog voetjes door en door monteren zodat de oorspronkelijke DAP kist niet te belast wordt maar wel mijn multiplex bodemplaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemke
Ook een smakelijk bordje hoor. Genoeg drive-pedaaltjes ook ;)
net board jemke, maar zou je niet eens je kabels upgraden?
Eindelijk 'af'!
http://img58.imageshack.us/img58/712/0000052zm5.jpg
Al ben ik nog steeds niet zeker of ik nou die Dynacomp vervang door een stillere compressor...of toch maar voor een noisegate ga....
Hee ik wist niet dat die korg tuner er ook in het zwart was, ziet er goed uit.
Limited edition...
Klopt :) heel leuk dingetje!
de gekleurde kabels vliegen er uit. Ik ben best tevreden van de Yellow Cables.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
Yellow cables zijn idd goei spul voor weinig geld !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jemke
Zijn dat die dingen verpakt in die zwart geel geblokte (amerikaanse taxi stijl) doosjes??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door up-guitarman
kut dingen zijn dat! als je er per ongeluk opstaat, begint alles te kraken en te piepen... :S
Ik vind ze best ok, gebruik ze zelf voornamelijk als klein handig kabeltje voor in de gigbag (dan wil je geen 7 meter klotz meesleuren), en live als kabel voor mijn footswitch, prima! De rest is wel allemaal dikke Cordial + Neutrik of aanverwant.
heh ??? Heb ik nog nooit last van gehad moet ik zeggen ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sickpunk
Hey Jemke,Citaat:
jemke
Update: Volumepedaal en Rat disto.
Dan nog voetjes door en door monteren zodat de oorspronkelijke DAP kist niet te belast wordt maar wel mijn multiplex bodemplaat.
Wat zijn de binnen maten van die DAP kist? Weegt die veel?
Waar heb je die besteld/gekocht?
thx
ik wist wel dat die Korg 'special edition' tuner bestond, maar waar koop je em!?!?!?!?!?!??!?!?!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
kijk eens bij thomann.de , net zo duur als de 'gewone'.
aldus nog even mijn vraag over die yellow cables......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
watis hetverschil eigenlijk tussen de witte en de zwarte?
ja, dat zijn zeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma
Woow tijdje hier niet geweest :???: :confused: maare ik zie wel weer mooie boards erbij :D
je antwoord zelf al :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reitse
thnx a lot!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Gekocht bij www.spice.be. Eerlijke site. 52 euro betaald voor de kist. Binnenmaten 725 op 325 en vrije hoogte van 140mm.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fondant
Geen reclamepraatje, maar als je bij Thomann bestelt is verzenden geloof ik boven de 30 euro gratis, en ik krijg altijd een pakketje binnen 2 dagen na bestelling binnen. Maar hey...ik woon dan ook in Duitsland :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos