Foto's van de voltooide luiten...
Foto's van de voltooide luiten...
ziet er prachtig uit, wanneer weet je je resultaten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Javaca
prachtig schrift ook
Hoi Javaca, :)
Gaaf geworden,ziet er goed uit, op de DGBM in 2010 maar eens laten horen hoe zo iets klinkt.
groetjes Charlotte :lp:
proficiat, outstanding
nu inpluggen en (ba)rocken met die handel :)
ooit gehoord van B'rock?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
http://www.b-rock.org/
Dag jan
Fraaie instrumenten prachtig, maar je werkschrift is ook erg de moeite waard. Ik heb het opgeslagen "for future reference".
Wim
Dat zijn twee mooie luiten! Naja luit en luitje.
Ik heb je verslag vluchtig doorgelezen, mooi werkschrift. Mooi mooi mooi.
Petje af!
Tsja, dan heb je de beste punten van de klas en krijg je toch je diploma niet...:???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Hoe dat zo?
Nou omdat ik godsdienst in m'n pakket heb. De rest had er vrijstelling voor aangevraagd, maar dat vond ik niets. Een lullig werkstukje inleveren is niet mijn stijl (sommige leveren al 3 jaar steeds hetzelfde werkstuk in).
Verder vind ik godsdienst een leuk vak, de discussies met de johnnen op school en het observeren van de lessen is erg interessant. Beetje een tik die ik over gehouden heb aan de voorgaande opleiding.
Maar goed, aan het begin van het jaar kregen we te horen dat de lerares met zwangerschapsverlof was en we tot nader order geen godsdienst kregen. Goed, geen probleem, dan hoor ik het dus wel als het wel weer les is. Niet dus. Bij het tweede rapport kreeg ik ineens de vraag waarom ik niet naar godsdienst ging. "Die lerares is er toch niet?" "Nee die is al lang terug."
Ok, leuk dat het even gemeld wordt.
Maar daardoor dus twee nullen en geen examen op m'n rapport. Verder door een aantal excursies van onze afdeling, de voorbereiding van en de week in Brussel (eveneens schoolactiviteiten) nog een paar lessen gemist. Hierdoor te weinig aantekeningen van de lesstof en een 4,9 voor m'n examen.
Nu zit ik dus met een uitgestelde beslissing. Moet eerst nog een of ander werk maken voor ik m'n diploma krijg. Aaargh!!!http://forum.refoweb.nl/images/smiles/eusa_wall.gif
Dit is echt een zware domper. Als ik het diploma niet nodig zou hebben om m'n stufi te krijgen zou ik het laten zitten.
Heb het echt helemaal gehad. Zie het allemaal ff niet meer zitten.
Moet deze week m'n kot opruimen en terug naar Nederland. Daar werk zoeken (weet ook nog niet hoe en wat).
Zucht...
Af en toe zou ik me het liefst met drie slagen in de rondte kapot werken.
Hey Javaca,:)
Dat is balen zeg ! Ik leef met je mee, echt @X%$#!@ van die school.
Maar goed, toch even de moed opbrengen om het af te maken, heb je uiteindelijk toch wel je diploma.
Succes hiermee, en met het zoeken naar een Job.
groetjes Charlotte :lp:
Is dat een soort her-examen ? Ik neem toch aan dat je niet een jaar moet overdoen of zo???Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Javaca
Inderdaad enorm balen, lijkt me vreselijk frustrerend. Sterkte!