Mja true, maar met kinderen komt verantwoordelijkheid dus ze zijn prima bezig wat mij betreft.
Printable View
Mja true, maar met kinderen komt verantwoordelijkheid dus ze zijn prima bezig wat mij betreft.
volgens het round the table interview in de laatste so what zien ze metallica niet meer echt als werk, maar gewoon voor de lol en de kick, daarom doen ze nu al zolang over dit album...
april 2006 zijn ze begonnen met schrijven, begin 2007 begonnen ze in de studio, nu zijn ze de laatste dingen in HQ aant opnemen...
Ze doen het in een tempo wat voor hun het best uitkomt, niet wat management of platenmaatschapij technisch het beste uitkomt...
En ik vind ze er nu stuk voor stuk 10x gezonder uitzien dan toen in 2003.... ze nemen het ook allemaal toch wel wat serieuzer denk ik...
Ja, je kunt idd moeilijk van ze verwachten dat ze 30 jaar lang blijven zuipen en schraal zijn. Als je het hebt over niet-serieus zijn...
Lol, een album opnemen met gitaar achter je hoofd. XD
Wel een uitdaging...
Of met een drumkit in "spiegelbeeld" ofzo.
Of de gitaar op de basgitaar en omgekeerd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Damage Inc.
Trouwens die Rob kan ik nog altijd niet uitstaan ondertussen. Kan een superfantastische bassist zijn zoals velen zeggen, maar dat die een beetje de mongool gaat uithangen in korn ofzo, daarin past die perfect.
Geef mij Jason maar terug echt.
Mongool?... Doe het maar eens na...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Maar ik had ook liever Jason, alleen gezien hoe de rest van MetallicA is veranderd past het zo beter.
Ja, hij zou ook wat mee veranderd zijn, ookal vond ik hem het minst veranderen in de tijd dat hij in MetallicA zat, maar toch.
Ik bedoel met mongool gewoon zijn vreselijke gedrag op podium, hij lijkt zo uit korn weggelopen geef toe.
Dat bedoel ik ook, doe het maar eens na, hij heeft een geweldige eigen stijl.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door caliban
Ik vindt het bijna niks met KoRn hebben te maken, hij lijkt alleen wel op een aap. :D
Hij is verder ook een aardige gast en niet echt een poser, het is gewoon zijn stijl.
Hij deed het al zo in Ozzy Osbourne, alleen niet zo uitbundig door het verschil in muziek lijkt me.
Ik vind dat hij in ieder geval goed past in deze "MetallicA-era".
Misschien ook wel de eerdere tijden, maar niet zo goed zoals de laatste tijd.
MetallicA heeft altijd monster-bassisten gehad, kan ook niet anders. ;)
Mja, misschien behalve Ron McGovney ofzoiets, maar dat was erg vroeg.
Jezus(ja, wat is er?), vier triaxissen tegelijk aan, waar heeft ie dat nou weer voor nodig in de studio?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jw009
Verschillende sounds?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AART
Alleen het is wel rack, dus meestal zitten er meerdere instellingen in wat het dus weer niet mogelijk maakt.
Maar ik ken dat ding niet... :P