MisschienCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
maar standard (zoals de mijne) is ie kut
en zie dat de pickups niet zijn vervangen, dus ik ging er van uit dat hij door de pickups slecht zou klinkken
Printable View
MisschienCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
maar standard (zoals de mijne) is ie kut
en zie dat de pickups niet zijn vervangen, dus ik ging er van uit dat hij door de pickups slecht zou klinkken
het gaat niet zo zeer om de gitaar in zijn geheel, het gaat vooral om de pups, die zijn echt TE slechtCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
maar oke, misschien zit ik er wel langs
ik wond me zo op, omdat ik altijd gek werd van mijn Squier.. en nu zie ik zijn dubbelganger (zo gek dat ik hem heb 'gerelict')
Die elementen kunnen ook per exemplaar verschillen. En dan nog, wie ben jij om te bepalen of een gitaar van een ander niet goed genoeg is voor die persoon? Misschien houdt ie wel van een doffe vette klank. Als de gitaar naar zijn smaak goed is, is dat toch prima? Daar gaat het toch om?
Een redelijke V-shape hals, geolied. Heerlijke hals. Ik heb geen idee hoe een EB Musicman Axis voelt maar van horen zeggen heeft hij ook een V profiel (?).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
de hals is mat afgelakt, erg plezierig
Is hij niet geolied?
nope. (satin polyurethane finish)
Weer wat geleerd.
oke, je hebt gelijkCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
http://mslooten.nimio.info/pinkstrat.jpg
Fender Classic 60ies, Shell Pink, op grafieten topkam en brugzadels na hetzelfde als die van Mayniac.
Roze strats rulen!