Pics? Ben benieuwd!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Printable View
Pics? Ben benieuwd!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Ik ga eens kijken of ik een camera kan regelen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Doek in de body proppen hielp ook dacht ik, weet alleen niet wat het met de toon doet.
heb ik al eens geprobeerd, ik kreeg de doek niet eens de body in (thee doek) Heb het ook wel eens met losse schuimrubberen matten geprobeerd, maar dat werkte niet helemaal naar behoren. Dit is het beste van wat ik tot nu toe geprobeerd heb :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hezz
Kvind het knap, ik kreeg m'n F-stoppers helemaal niet goed op maat gesneden :)
Dat is ook een gepruts hoor, ik heb het zo gedaan:Citaat:
Eerst met potlood en papier een overtrek gemaakt van mijn f-holes.
Dan die overtrek plakken op mijn slippers.
En dan met een stanleymes er langs om ze uit te snijden.
Ze passen perfect, vallen er ook niet uit. ze zitten gewoon goed klem.
Ben je nooit bang dat ze per ongeluk naar binnen vallen of hebben ze een schuine rand?
ben ik niet bang voor, ze klemmen goed vast, ik heb ze er met een klein beetje geweld in moeten frommelen, dus uit vallen zullen ze niet doen, tenzij je er echt express op gaat lopen duwen, en dat moet dan ook heel erg hard, dat heb ik al geprobeerd namelijk.Citaat:
Ik zal kijke of ik foto's kan maken binnenkort, ze zien er wel leuk uit vind ik zelf.
Jaja ik snap het maar daar heb ik echt zowel met mijn ES 335 en ES 369 helemaal geen last van. Ik denk dat het feit dat ie semi is alle verschil maakt mbt feedback.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nico de Roode
Een epi sorrento, es 330 of gretsch zijn helemaal hollow dus dan heb je er wel eerder last van.
http://img141.imageshack.us/img141/1240/kp003pw5.jpg
http://img141.imageshack.us/img141/1240/kp003pw5.th.jpg
47 jaar oud inmiddels. Een jaar of 5 in mijn bezit. De originele pick-ups zitten er nog op, maar die zijn echt aan reparatie/vervanging toe.
Hij speelt heerlijk, alleen geen whammy bar. Ach, als ik hem toch naar de gitaardokter moet brengen.
In de clip van Faith speelt George Michael trouwens ook op een Record. Kwam er laatst pas achter. Sta je dan met je leren jas en je vetkuif.