Lui he ;) Heeeel lui!
Printable View
Lui he ;) Heeeel lui!
ach. voor sander maak ik graag reclame.
www.degiergitaarbouw.nl
is zo'n ding makkelijk in een AC30 CC1 te plaatsen? Ook door een onhandige luie kluns als ik?
Volgens mij wel, dat ding is toch gewoon backloaded? Dat kan je wel hoor Harry :)
wie ikke? Serieus? :seriousf:
Backloaded? Ik zal eens even gaan snuffelen hoe of wat. Maar dat betekent dus dat ik de achterkant eraf haa, dan de speaker en de BB ervoor zet? Krijg ik dan geen gedoem et rubberranden enzo?
Nou heb je geluk, dat ik binnenkort nieuwe speakers ga proberen.
Als je écht lief bent, dan neem ik m'n camera mee, en maak ik een foto verslagje voor je :)
hmm ik ga maar es sparen om een paar van die dingen te kopen, goede verhalen allemaal. dat ding is prima zelf te installeren? zelfs als a-technische man?
Als je het echt mooi wil doen, zou je op de plek waar je beamblockers komen een millimeter hout weg kunnen frezen, zodat ie vlak komt te liggen met de baffle. Op die manier heb je geen last van een kromtrekkend speakerchassis. Iets makkelijker is om die millimeter uit de kurken rand van de speaker te snijden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Niels, heb jij je speaker er wel gewoon tegenaan geschroefd? En je speakers lopen niet aan? Dan moet je wel wat lekkage hebben, of je hebt je speakers kromgetrokken, of je hebt een hele zachte rand om je speaker.
Jup, dat wil prima. Wel met beleid natuurlijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Bingo! Ik zal het wel ff laten zien op de foto's..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans
Dat ligt dan wel aan je speakers of dat kan. Die ouwe G12H's die ik had, hadden een vrij harde kurkrand. Die druk je dus echt niet in.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje