-
Indeed, tis de custom geworden. Die hadden ze in de aanbieding voor 199 Euries. Nog goedkoper dan de LP Standard bij Joosten dus. Is een ERG mooi gitaartje.
Waar op bezuinigd is is de afwerking (binding en inlays enzo) en de elektronica. Elementen klinken tot nu toe prima, maar moet em nog op hoog volume uitproberen. De tuners zijn op deze gitaar trouwens wel gewoon goed. Zijn gotoh stijl modellen. Lekker laten zitten dus :) Voor nu staat alleen de elektronica op de planning om vervangen te worden, maar zolang ook dat werkt laat ik het gewoon lekker zitten.
Ik zou em willen schatten in de range van Epiphone. Als de elektronica en pickups vervangen zijn zou ie makkelijk de ouwe Tokai's etc.
Fotootjes komen zsm :)
-
That's it!, volgende week of iets later hier ook een Les paul :D
als dat custom model daar in de aanbieding is is dat te overwegen, al is een tobacco sunburst ook lekker ;)
-
Voor iedereen die er nog niet uit was: Gronings bekendste dakloze eehh. straatmuzikant speelt ook Richwood. Dat moet wel goed zijn :D
-
Hey Groovy congrats met je LP Custom. Hangt bij mij in het dorp ook bij de muziekboer. Is 200 euri ipv 300 voor de Lp standard. Voor die 100 euri heb je 2dehands een setje elementen.
Ik heb laatst een setje zeepdozen binnen gekregen (P90 dus), zou ik op een RW tele zetten maar ik aarzel. Ik weet ook zo'n LP special hangen met P90s voor 200 euri, misschien toch maar even uitproberen :-D Zou RW ook SNAREN maken? :-D
-
okee, de Richwood gaat voor mij niet door! In plaats daarvan heb ik voor 96 euro een Bell & Head gekocht. Viel me alles mee, klinkt hard en fel, en de hals is zeer prettig. Afwerking is ook niet verkeerd, dus wat wil een mens nog meer......
http://community.webshots.com/photo/...27484206ilDYeX
als je hier een kruisje ziet, kijk dan maar in mijn webshots
-
Dat ziet er inderdaad erg goed uit. 96 euro???
-
jep !!! :)
Nou okee dan, er kwam een tientje bij voor de verzendkosten. Ik raad het iedereen af, maar ik heb 'm gewoon via ebay besteld, wilde gok dus.....
-
zozo....maar niet nieuw dus
-
heb gegoogled maar k'vind er niks over. :???:
-