hé , daar wou ik ook nog heen . Is zo'n beetje bij mij om de hoek!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Chick
Printable View
hé , daar wou ik ook nog heen . Is zo'n beetje bij mij om de hoek!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Chick
Ergens 2 jaar geleden kon onze bassist voor lange tijd niet bassen wegens een blessure.
Ik meteen een aantal vrienden opgebeld om te vragen of ze een tijdje konden invallen, want we hadden enkele optredens op de planning.
Zegt 1 van die gasten me : "Zelf kan ik niet direkt tijd vrijmaken, maar waarom vraag je't niet es aan Fons van The Scabs ?"
Ik lachend : "Ja waarom niet, en als hij niet kan bel ik wel naar die van dEUS".
De week daarna zat ie bij ons op 't repetitiehok.
Alleraardigste vent, beetje een warhoofd maar voor de rest een zalige kerel.
Was wel raar om dan in een uitverkochte Ancienne Belgique naar de reunie van The Scabs te zien.
Ik ben afgelopen november een maand in Australie geweest op bezoek bij een vriend. Na weken lang luisteren naar en praten over Arch Enemy en de Amott brothers, neem ik afscheid op Brisbane. Ik loop de boekenwinkel in van Brisbane Airport en zie daar een lekker blond minivrouwtje en denk: "ze lijkt wel een beetje op die chick van Arch Enemy. Vervolgens kijk ik naast me staat er een gozer naast me bij de metal/gitaar tijdschriften die verdacht veel op Michael Amott lijkt...
http://www.fotothing.com/photos/bbb/...81a44d8bc5.jpg
Bingo! Aardige dude.
Leuk is dat ik met de hele band in het vliegtuig zat naar Singapore en daar in de rokerslounge een peukie en een biertje heb genuttigd met de drummer en bassist. Beetje Story/Privé -achtig, maar het was cool. Giggity Giggity!
heb de handtekening van Larry Mullen :)
kwam ik 2 jaar geleden tegen bij een "winkeltje" in St. Tropez (waar ik overigens niet naar binnen mocht :p), heb daarvoor denk ik een paar miljoen te weinig :)
Ik heb de band Fishbone ontmoet in de Melkweg voor hun optreden aldaar. Stond samen met een A&R manager (collega van mijn toenmalige werk) op de gastenlijst, is een goede vriend van de band. Vooral met de gitarist gesproken wie destijds gesponsord werdt door Parker Fly guitars. Op de tafel waaraan we zaten lag trouwens een grote verzameling soft drugs : )
Daarnaast heb ik T.M. Stevens in de toenmalige Drieluik in Zaandam backstage ontmoet met band waarvan de gitarist in Savatage heeft gespeeld. M'n CD heeft hij ook voorzien van een handtekening.
Daarnaast heb ik Gary Mudbone Cooper ontmoet in de Melkweg waarin hij een gastoptreden verzorgde met Seven Eleven (Funk to the Max).
Verder wat leden van Nederlandse bands ontmoet van Voicst en Di-rect.
Ja net, ik ging naar de Overtoom 301 toe fietsen, morgen treed University of Errors daar op, en vandaag en overmorgen.
Maar ik wist nog niet hoe ik daar moets komen dus ik dacht, het is lekker weer, ik ga even daarheen fietsen dan kom ik morgen niet te laat.
Zo gezegt zo gedaan.
Ik was daar, ging even een sjekie roken in het steegje voor de Overtoom en wie loopt er 1m langs me?
Daevid Allen!
Niet echt iets gezegt behalve "Hi" tegen elkaar, maar toch, ik heb mijn grootste (levende) idool net gezien :hippie:
Hij zag er zoiets uit (links):
http://www.pilmeyer.com/images/lucdaevid.jpg
Dat was 2003 .. inmiddels uuuhmm bovenstaand, + bands waar ik mee heb opgetreden zo door de tijd heen ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yhcmarc
- Converge
- Dillinger escape plan
- Doomriders
- Modern life is war
- Cave in
- Nine
- Comeback kid
- Death by stereo
- Pelican
+ nog een berg, maar die kan ik me nu even niet herinneren, moet dan weer even wat posters enzo van stal gaan halen.
david hollestelle, zonet in almere :cheerup:
http://www.hetgelegevaar.nl/davidh.jpg
:sneaky: ..............
:chicken: ......