Citaat:
Ik heb me tot nu toe kunnen dwingen te wachten tot het eind van het jaar (het "13de-maand-syndroom") ;) ) maar het valt me eerlijk gezegd wel zwaar hoor ;)
Ha, jij denkt dat geld het probleem is?? Wacht maar.... TIJD wordt het probleem! :-)
Citaat:
Dus: als ik het goed begrijp :
1t/m4 : basis sounds (dry)
6 t/m 9 patches met effecten
Direct bank 1: FX in en uitschakelen van de patch die je in een "normale" bank hebt gekozen
Direct bank 2: Directe toegang tot je favo amp patches (dry neem ik aan)
Yep. Er zit dus wat overlap in, maar dat is okay.
Op deze wijze ben ik erg flexibel: ik kan alles voorprogrammeren voor optredens (ik hanteer max. 4 patches per song), maar ik kan ook altijd ad hoc andere dingen proberen.
Citaat:
Het is dus niet mogelijk om (in jouw configuratie) (binnen direct bank 1) te schakelen tussen verschillende amp models?
Ehm, weet niet of ik je goed begrijp. In Direct1 kan ik kiezen tussen 10 verschillende amp-favorieten (10 knoppen). Dat kan ik ook in een normale bank, maar dat door een knop meerdere keren in te drukken (Hallelujah Gordius!).
Om van amp te wisselen moet je op de Axe-Fx altijd van patch wisselen. Een amp is dusaltijd verbonden aan een patch. Helaas... Je kan geen amps switchen d.m.v. een CC of zo.
Citaat:
Ik zal de Axe waarschijnlijk gaan gebruiken i.c.m. de VHT en CAA2x12, maar ik sluit niet uit dat ik ook overstap op een Atomic. (Ik heb maar 8HE te versjouwen (met de axe zou het 5 HE worden) en een 2x12, maar zelfs dat is al teveel soms)
Mijn plan was ook om de Axe eerst samen met m'n Bogner te gebruiken. Dat kan ook (4CM) maar het maakt het gecompliceerder (ook qua levels: instrument/line) en je blijft sjouwen.
Als je alles hebt, moeten we maar eens een meeting doen!