-
ziet er goed uit! Mijn ervaring met poriënvuller leert dat ge beter te veel gebruikt dan te weinig... Ik heb veel te weinig gebruikt, als ge daar over moet lakken, krijgt ge van die lelijke putjes (eigenlijk gewoon de porie die niet vol zit) in uw lakwerk...
-
Op die foto's van stijn komt hij bij mij roze op het beeldscherm :o Niet dat ik daar zelf problemen mee zou hebben, maar kan dat kloppen?
-
Dan is er iets met jouw beeldscherm :D Maar zoals ik al zei, de kleur is helemaal anders irl.
-
Heeeuuuul erg sjiek man! Gaaf ding :crazyhappy:
Echt een royal, op die foto's.
-
roze is veel gezegd maar ik snap wat bram ziet, dat zie ik hier ook. komt mss ook omdat we vooral burgundy of winred LP gewoon zijn. dit is weer es wat anders. is het effect van rode stain op blank maple, dat het rood nog wat licht bijgeeft. daarom dat ik bv voor mijn oranje stain eerst een oker/bruin laag opbreng, om het maple iets donkerder te maken. ma da's allemaal persoonlijke smaak natuurlijk. looking good
-
Dat is een serieus mooie gitaar geworden :) nog wat bling erop en dan is die af denk ik :)
-
Mooi man !!!
Jammer dat Antwerpen zo ver weg is. Dat optreden zal ik dus missen maar ik sta erop om hem volgend jaar op de meeting te zien :D
-
We gaan ons best doen ze 4 november klaar te hebben voor onze gig in Leuven. Hopelijk lukt het. De meeting volgend jaar vind ik nog wel ver weg. Hopelijk kunnen we al wat vroeger iets doen.
-
Knap :cheerup::cheerup:
Kijk al uit naar het finale resultaat. Wat moet er nu nog precies gebeuren, nog enkele lagen lak er op?
-
Morgen de zijkanten vullen en opnieuw zwart maken. Dan gaat Stijn een week lang 4 lagen per dag spuiten. Dan is het een week uitharden en kom ik polijsten. Wat dan nog moet gebeuren is de nut (uit been) afwerken, de brug invijlen op 9,5" radius, alles afstellen en even de electronica solderen.