Goeiemorgen, wat waren de ff te gek hier, met een matige kwaliteit in het laag in het begin. Maar wat een show! Ben nu net wakker en ga zo even ontbijtje scoren op t festival terrein! Have a good one! Up 2 ratm!
Printable View
Goeiemorgen, wat waren de ff te gek hier, met een matige kwaliteit in het laag in het begin. Maar wat een show! Ben nu net wakker en ga zo even ontbijtje scoren op t festival terrein! Have a good one! Up 2 ratm!
Hell yeah!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ieme
Foo Fighters maakten een zeer zeer goede indruk op 3voor12 tv! Ik heb vrijwel het gehele concert gezien en het viel me op dat Dave erg vooruit gegaan is qua gitaarspel ook bluesy solo's komen er goed uit..
Verder goed afwisseling, dynamiek, twin partijen en breaks gingen zeer gesmeerd.
Alhoewel ik het jammer vind om te zeggen, bekroop me later bij Metallica toch een gevoel van net-niet, zeker in vergelijking met de FF want het niveau verschil was erg groot.
Ik heb het ook gekeken, maar wel apart dat ik het vrij, uuh, matig vond. Vooral Nothing Else Matters, auw auw Kirk! Wat wel gezegd mag worden is dat Lars beter drumt (nog steeds niet super maar goed).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
wie had er gister ook last van een raar geluid bij the verve? Gitaar stond te zacht, wel n blade! En een enorme hoeveelheid reverb op zang! Ze klonk het waar wij stonden. Vond ik wel erg jammer.
Poo Fighters waren leuk alleen de jams mochten iets korter. Liever meer nummers, tis geen blues band. Verder was KT tunstall ook zeer te pruimen.
Ik heb metallica gezien gister.... speelden alle bekende nummers en vond het een beetje een op-de-automatische piloot gig. Kirk speelde onzorgvuldig, hij is met de jaren echt minder geworden (meest concrete voorbeeld gister was die intro bij nothing else matters, jammer).
James Hetfield speelde als vanouds zeer strak en had een lekker geluid en was goed bij stem. Lars heb ik nooit een goeie drummer gevonden, en was gister inderdaad ietsje beter op dreef dan de laatste jaren het geval was.
Suggestie: zet Mike Portnoy van DT er neer en de gig is tig keer beter....
Verder wel knap dat Pinkpop dit soort bands kan halen, zal wel minimaal 1 miljoen euro gekost hebben, te zien aan het gevolg aan trailers en een extra repetitie ruimte, een aparte ruimte voor lars waar hij een speciale koelkast moet hebben met speciale inhoud, beetje erg amerikaans dit.... beetje het Jennifer Lopez verhaal die alleen maar witte rozen in haar kleedkamer wilde tijdens concerten...
gast flikker alsjeBLIEFT een tering eind op. Ja ik ben metallica fan, maar deze opmerking geeft gewoon aan dat je écht een broekie bent op het gebied van muziek, totaal geen podiumervaring hebt, a-ritmisch bent en waarschijnlijk nog geen snaar kan raken ook. Hahahaha, "een van de allerslechtste live optredens" :stop:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier
Kirk was inderdaad niet in shape, de intro van nothing else matters moet inderdaad erg pijnlijk voor hem geweest zijn. Anyway, kirk is kirk :satisfie:
Hoe laat komt RATM op tv? Ik kan het nergens vinden!
^ ja wil ik ook weten :D om me voor te bereiden voor morgenavond in het sportpaleis :D yes yes yes yes yes !!!! :rockon:
RATM mag niet uitgezonden worden van de band
ipv RATM zenden ze Metallica nog een keer uit