Hallo Harold,
Zie net je opmerking.
Bedoel je nou te zeggen dat je nog geen enkele zelfbouw gitaar hebt gezien met een Merkstikker. Ik dacht dat toch vaker te hebben gezien net als dat men driftig stikkers als turbo of AMG op auto's plakt.
Printable View
Precies. Wie eist, die bewijst
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
he flauw.........
O heb ik me daar mooi in vergist, dacht dat het wel goede gitaren waren. Mijn London City is ook niet duur en bevalt prima.
Wat kan ik van zo'n Epi verwachten dan? Misschien elementen en tuners vervangen of is dat het niet waard?
Ik weet absoluut niets van welke Les Paul achtige dan ook en het lijkt me een leuke kennismaking daarmee..of niet?
Ach, je hebt dan een Les Paul achtig model in handen wat verder in niets lijkt op een Les Paul, ook niet op de duurdere modellen van Epiphone.
Overigens, vergelijkbaar.. 129 nieuw in het zwart..
https://www.musicstore.de/nl_NL/EUR/...ign=GBase%2FNL
Kun je beter dit kopen als het je ook om de looks gaat:
https://www.thomann.de/nl/harley_ben...FbQW0wodSEoJPA
Haha, volgens mij eis jij juist en jouw claim valt al helemaal niet te bewijzen.
https://www.1limburg.nl/sites/defaul...?itok=t4dW_HHL
https://uploads.tapatalk-cdn.com/201...817909b5ed.png
Wat vinden we van deze:
https://www.marktplaats.nl/a/muziek-...Page=lr&pos=31
Lijkt me geen echte. Lettertype van de teksten voor en achterop de kop lijken mij niet des customshop fender.
Wie o wie verschaft licht in de duisternis?
Een gitaar kopen van Hans Tapijthal klinkt sowieso al dubieus.
Afgezien van dat de decals erop gekleefd zijn door een kleuter, zie je aan de overgang tussen de toets & de kop dat het geen Fender-hals betreft. Ook die topkam :stop:
Body zou zomaar eens CS kunnen zijn, alsook de case (dat is immers een G&G koffer), hals lijkt me Warmoth.
Ja precies. De overgang van de toets naar de kop is afgrijselijk niet des Fenders
En dan de advertentietekst "PAS OP niet MAILEN". Ben benieuwd wat er gebeurt als ik mail. Dan vergaat de wereld of zo? Of komt er dan een groep hells angels achter me aan?
Had ik nog niet eens gelezen dat je niet mag mailen. M'n ogen kloppen dus, hardstikke nep.
Marktplaats, wat een vuilnisbelt is dat toch in die gitaren rubriek😂
Geen verstand van Fender, gitaar vind ik wat gek uitzien maar niet direct fake.
Wat ik wel hilarisch vind is dat alles wat over de gitaar gaat waarschijnlijk expres fout is geschreven. Gevalletje van "ik heb nooit gezegd dat het een customshop Fender is van de NAMM gitaar beurs in Hannover". Nee deze komt van Nam in Hanover, is een custum editite geen customshop. Welk model? Strato Caster, nee nee niet verwarren met stratocaster!
Het schijnt dat oplichters gebruikersnamen van mp of ebay hacken en op die naam advertenties plaatsen, zodat je kan zien dat diegene al lang actief op Mp is. Om zo te omzeilen dat je moet oppassen met kortlopende accounts.
Zeer geraffineerd.
Vreemd geval. Decals zien er idd nogal nep uit. Zowel de plaatsing als lettertype.
Verder is hij wel erg ver gegaan met de COA en backplate. Als je aan zulke details denkt tijdens het namaken lijkt me toch dat het juiste decal plakken ook nog wel moet lukken.
Wellicht de neck ooit vervangen en de rest legitiem?
Dan nog, geen 3,5k waard, eerder 700 max als het een bouwpakketje is.
backplate ook legitiem? Lijkt me ook een amateur klusje die gravering. Als je het zeker wil weten zoek je eenzelfde model op een chinese site. Ik heb er niet genoeg verstand van om nu direct fake te kunnen roepen.
Ik denk, gitaar beschadigd en nieuwe neck er op, zoiets. Body zou ook Warmoth kunnen zijn.
Hij verkoopt ook een Blueridge uit 1983. Die was er vroeg bij! :D
Die BSG gitaar verraad dat onze Hans naast tapijten ook een liefhebber is van mooi hout, die BSG gitaar kan enkel van Tfoa afkomen.
Ik ken een apotheker, ergens bij Purmerend zit hij, speelt geen meter maar heeft onwaarschijnlijke gitaren. Zit je met hem te onderhandelen, komt zijn vrouw er tussen; of hij even een klant wil helpen met een gordelroos probleem.
Ben d'r bang voor. Het blijft een partscaster in dat geval.
Iemand al gezien dat de decal zelf een spelfout bevat? "SYNCRONIZED"? :stop:
Ojee...
dyslectisch en vervalsen, een onhandige combinatie.
Het blijft een feit dat met de verbinding tussen toets en kop 100% iets grof mis is. Dus in dit geval 100% een (deels) fake Fender
Iets mis om voor een fender van €3500,- door te gaan, maar verder is er niks mis mee :D
Sowieso is het flink mis als er meer dan 2K voor een strat gevraagd wordt, tenzij bespeeld door een grootheid, maar dat is een andere discussie over marketing, productie kosten, bla bla 🙈
Tja, er is op die manier een hoop flink mis in de wereld ;)
Ik ben even zo vrij geweest om die Hannover strat door te sturen naar de consumer relations desk van Fender. ff controleren of t een echte is of nep.
Toch is dat wel de echte definitie van een relic.
Niet die tegenwoordige van de trap af gerelicte exemplaren die nog niemand bezeten heeft.
Of "vintage" ook zo'n misplaatste kreet voor een bespeeld exemplaar met als overtreffend trap de vintage look...:roll: