Ik denk dat dit kwa gewicht sowieso de beste oplossing voor je zal zijn. Alleen dat deksel moet wel los kunnen.
Printable View
Ik denk dat dit kwa gewicht sowieso de beste oplossing voor je zal zijn. Alleen dat deksel moet wel los kunnen.
Het idee is eigenlijk om twee planken met pedalen in elke kant van de koffer te bevestigen. Ze blijven er dus inzitten. Opzich denk ik dat het wel moet passen. Ik moet nog maar eens goed kijken als ik weer thuis ben.
Deksel zal toch wel open gaan? Het is een koffer, geen kluis.
Ik ging er van uit dat je maar een kant van de koffer ging gebruiken en de andere dus niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Ah, vandaar... Denk wel dat ik twee kanten nodig heb aangezien onderstaand er allemaal in moet op die groene Muff en die Metal Charger na.:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
http://i96.photobucket.com/albums/l1...ndsome/200.jpg
Het zou kunnen dat ik die Small Stone en die RAT ook loos, maar de rest moet er iig in. Komt ook nog een digi galm bij.
Het nadeel van zo'n koffer is dat ze niet plat zijn. Als je zo'n deksel dan voor je voeten hebt liggen dan wiebelt het nogal lijkt me.
Daar zit ik inderdaad ook over te peinsen, maar dat moet toch op te lossen zijn door aan beide kanten een stukje hout of misschien zo'n deurnop te lijmen.
Handig is anders dus....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome
Ik heb enige tijd geleden zo'n trolleykoffer aangeschaft. Kostte maar iets van 30,- bij de kofferwinkel (uitverkoop). Heerlijk!
Ik zie andere gitaristen altijd zich een breuk zeulen met loeizware pedalenkoffers. Die van mij is wél lekker groot, maar rol ik zo overal heen met z'n wieltjes.
Ja, maar goedkoop.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Een hele batch EHX pedalen, planet waves patch kabels, en dan geen koffer willen kopen..?! Tja.
Ik zou sowieso de samsonite niet als bodem gebruiken. Waarom maak je dan niet gewoon twee pedalboard die je erin kan leggen, en voor podium gebruik haal je ze eruit, beetje zoals een pedaltrain.
Die Planet Waves heb ik eens gekregen. Zoals je ziet zitten er ook goedkope meuk kabels tussen (dan hebben die pw's niet eens zin meer denk ik, sowieso zijn die pedalen tone suckers to the core) en die pedalen heb ik in acht jaar bij mekaar gespaard, RAT en Qtron+ waren cadeatjes...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Ik barst op dit moment niet van het geld in ieder geval (niet hiervoor), die koffers heb ik liggen en doe ik niks mee en een paar planken hout kan ik nog wel betalen.
Misschien inderdaad wel een goed idee op ze er op het podium uit te halen. Daar moet ik eens over denken.