Zoals voorgangers al zeggen het enige limited/anniverary aan die strat is volgens mij alleen een eventueel stickertje.
Printable View
Zoals voorgangers al zeggen het enige limited/anniverary aan die strat is volgens mij alleen een eventueel stickertje.
Excuses, ik haalde inderdaad een en ander door elkaar... maar ik ben dan ook eigenlijk aan het werk nu. ;)
Anyways, het was dus (inderdaad) de 50e verjaardag van Fender en dat anniversary stickertje zat op (vrijwel) alle Fenders die in dat jaar gemaakt zijn. Niks bijzonders aan verder.
Haha jongens, ja, je moet inderdaad wel in de gaten houden dat er zowel Anniversary modellen bestaan ter gelegenheid van de verjaardag van Fender als ter gelegenheid van de verjaardag van de Stratocaster.
Zo is in 2006 de 60th Anniversary Strat uitgekomen, ter gelegenheid van de 60e verjaardag van Fender.
En dan te bedenken dat het hier uiteindelijk niet om een speciaal Anniversary model gaat... ;)
***** ****** als het een echte anniversary betrof
http://link.marktplaats.nl/384395685
niet echt een elektrische gitaar semi akoestisch/elektro akoestisch.
Maar wel met een strat hals :P Lijkt me best wel lekker spelen
Ben niet zo een fan van Fender akoestische gitaren, ik vraag me af of het wel een zo mooi aanbod is...
Gibson Les Paul Studio 1950 Tribute Goldtop
Wel uit de USA...en meer dan 800 euro....maarja dan heb je hem wellicht wel als een van de eerste hier in Nederland.