Vette collectie zeg :nervous: !
Vooral die Daphne Blue strat met dat randje is sexy, mijn strat moet ook snel een versleten randje krijgen! :mad:
Printable View
Vette collectie zeg :nervous: !
Vooral die Daphne Blue strat met dat randje is sexy, mijn strat moet ook snel een versleten randje krijgen! :mad:
Thnx :) (+10)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B
Die blauwe is inderdaad zeer vet! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Mèn! :O .Citaat:
Maar volgens mij heb ik bij deze collectie ook eens een epi dc lp gezien?
wat een collectie man, wat voor versterker heb je er voor?
Jeps maar die is al eventjes weg :) De collectie word trouwens uitgedund...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannicks
Ik speel over een AC15. Lekker ampie!!
Leuke collectie idd Leon :)
Waarom ga je eigenlijk uit dunnen? (Ik weet van die Gretsch dat het een haat-liefde ding is ;))
Gretsch en Strat speel ik nooit meer op, en heb geld nodig, en ik vind dat ik te veel heb.. :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
haha, wat nou te veel, nooit heb je teveel gitaren ;)Citaat:
Whaha ook misschien dat er dan weer wat bij kan komen :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Hier my humble collectie. Ik speel pas sinds 2006 weer dus erg fantastisch is mijn collectie niet, maar ik heb er lol mee. Oh en vraag me niet om de achergrond, ik weet ook niet waarom die nog steeds hangt! Frikking 19 :chicken:
http://img.photobucket.com/albums/v6...t/DSC00082.jpg
- Artcore AG75, met dank aan Omni voor de nieuwe knoppen :)
Lekker gitaartje vind ik het, ziten nog stock-pups in. Heeft een aangename dikke toon, mede dankzij de flats die erop zitten.
- Cheapocaster, was mijn eerste elektrische gitaar maar ik bespeel deze nog altijd. Ik wil binnenkort een nieuwe brug bestellen. De slagplaat heb ik van GFS, is gewoon het goedkope pre-wired setje. De gitaar was eerst S-S-S.
- Oude akoestische gitaar, heb ik eigenlijk al 10 jaar in bezit van toen ik nog in Indonesië zat. Ik sla mezelf af en toe nog op de kop dat ik toen maar een maandje of twee gitaar heb leren spelen. In ieder geval blijft dit gitaartje altijd fijn bij het reizen!