Geen apparte bedoelingen met geld overmaken omdat het in het buitenland is dus? Dat ik niet allerlij extra dingen hoef in te vullen of weet ik wat, want de service zal het niet aan liggen hoor ik wel, en de snelheid ook niet :).
Printable View
Geen apparte bedoelingen met geld overmaken omdat het in het buitenland is dus? Dat ik niet allerlij extra dingen hoef in te vullen of weet ik wat, want de service zal het niet aan liggen hoor ik wel, en de snelheid ook niet :).
nee gewoon overmaken, geen probleem.
Hoe zit het dan (althans mijn bank heeft dat) met het nemen, delen, of het aan de ander geven, van de kosten voor transactie buitenland...
Weet iemand hoe je dit het beste doen kunt??
Is in de EU gewoon gratis, dat geldt allemaal niet meer.
Voor betalingen die de grens ove rmoeten hebben de meeste banken Internationale Overschrijvingsformulieren. Je hebt dan twee codes nodig, de IBAN en BIC, zijn in feite het rekeningnummer en een code van de bank van de ontvanger en verder gewoon het adres en naam natuurlijk, maar da's echt geen hogere wiskunde hoor...
Dat van die Iban e.d. snap ik wel.
Maar afgelopen oktober(!) had ik nog iets in Duitsland gekocht. Toen ik het geld naar de desbetreffende zaak over wilde maken, dmv internetbankieren, werd mij dus die vraag gesteld (Wie dus voor de kosten moest opdraaien). Ik zelf dacht nl. ook dat dat sinds een paar jaar niet meer bestond.
Ik zal eens kontakt met mijn bank opnemen. Dan weet ik het ook zeker.
Gr. Anthony
Je kunt dan uit 3 opties kiezen. En dan moet je altijd voor "shared" kiezen. Dat jullie allebei voor de kosten opdraaien dus. In theorie betekent dat 0 euro voor beide partijenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thoon_Loque
+1 en absoluut snelle levering (en aangetekend)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albert
stekkerdoosje en computer-achtige stekker kan prima, heb ik ook. Ik heb in mn verhoging een stekkerdoosje voor 3 stekkers liggen (waarvan er tot nu toe maar 1 van in gebruik is); stekker er af geknipt en input van een oude computervoeding er voor in de plaats gesoldeerd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yannicks
De 2 jack pluggen zijn de in- en output:
http://img408.imageshack.us/img408/1970/hpim10556hs.jpg
Onderste plank is van 12mm multiplex, verhoging ed. is van 8mm (?) MDF. Inmiddels al een tijdje oud, maar nog niets kapot of wat dan ook. Klittenband is van de Big Boss en hecht ook nog (meer dan) perfect.
Haha super! Ik moet zeggen dat ik ook van plan was jouw plankie te kopieren, ik kwam iig op inspiratie van de jouwes.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
Of staat er patent op? ;)
Ik weet nog niet of ik een in en output ga doen, het is wel het handigste omdat je anders je kabels in een lus hebt lopen.
de uitgang is nog niet gesoldeerd, zit er alleen maar. De ingang gebruik ik wel, maar mn tuner is de laatste in de cyclus en die output ligt netjes aan de linkerkant. Daar zit een haakse plug in naar mn versterker, dus daar heb ik geen last van.
Vooralsnog heb ik geen wijzigingen hoeven aan te brengen in mn board en denk ook niet dat dat binnenkort nodig zal zijn. Er is wel een wah bijgekomen, maar die ligt er gewoon naast. Misschien dat ik daarvoor ooit die bodemplaat nog wat breder maak of gewoon wacht tot er meer pedalen bij zijn gekomen en dan maak ik wel weer iets nieuws...