stroomvoorziening is in orde. ik ga een powercon gebruiken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
wat bedoel je met 'gitaar op board inprikken' ?
Printable View
stroomvoorziening is in orde. ik ga een powercon gebruiken.Citaat:
wat bedoel je met 'gitaar op board inprikken' ?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Éire
Op mijn board is er geen ruimte voor het inpluggen van een jack in het effectpedaal,omdat er vlak naast nog een pedaal staat. DAarom ga ik een snoertje maken dat aan de ene kant een jackplug heeft, en aan de andere kant een input. Deze input maak ik dan op het board vast. Snappie?
Edit: Sorry, dom je speelt wireless. DAn geldt hetzelfde verhaal voor tussen je pedalen en je amp.
Citaat:
ahh idd ;)
jacks komen ook vanachter in board ;). elke uitgang krijgt zijn eigen jack.
welke zijn zowa de aangerade kabels om tss pedalen te steken?
Voor ieder budget is hier wel wat te vinden, en 'de aangerade' is ook afhankelijk van je budget.. IMHO, bestaan er niet zoveel 'slechte kabels' .. En zeker op deze site.. (geen reclame, maar gewoon als vergelijking... met ook wat achtergrond info hoe je je 't beste je kabeltjes kunt kiezen).. Succes!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Éire
Denk erook aan dat je een beetje degelijk (Neutrik.. ?) connectors gebruikt en goede kwaliteit kabel, anders heb je echt veel ruis en signaal verlies door je gitaarkabel in 'n kabeltje te steken voordat 't naar 'n pedaal gaat...
je zou ook iets als dit
kunnen overwegen; een makkelijk kastje dat je dan kan verbinden met gewone kabeltjes..
of dit
Interim-boardje;
deel van de pedalen uit m'n smörgås-board, i.c.m. de RC-Boost en Picture wah (supersuper vette wah!), die samen met de Musicom op m'n 'superboard' moeten komen..
http://i73.photobucket.com/albums/i2...com-board2.jpg
Wat voor mod zit er op die delay?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joene20
Volgens mij iets van 43 x 37 x19. Kan een paar cm schelen. Vanaf maandag te koop (10-12). De Lidl is onlangs vlak bij mij komen wonen :rockon:
Voor de sig-chasers:
De buitenkant moet je zelf maar even meten, dat kon ik niet zien aangezien ik er alleen een plaatje van heb gezien en hem niet zelf hem mogen vasthouden ;)
Hee Nitefly,
Mooie controller! :p
Had'm ook in bestelling staan. Toch maar gecancelled.
Nu staat de nieuwe Voodoolab pedalswitcher (2X) en commander
in bestelling.
Die controller blijft wel trekken.....hmmm....
P.s heb ook een Picture wah....weet het nog niet.
Ben ook niet zo snel tevreden geloof ik.....:satisfie:
Vinni
@ Aria Pro II;
de mod is de stereo-uitgang naar 'n Fx-loop gemod.. Destijds gebruikte ik de DD-5 niet stereo, dus heb ik de 2e output als FX-loop laten uitvoeren; daardoor kun je 'n modulatie effect op de DD-5 aansluiten, zodat je alleen de delay's gemoduleerd hebt..
Zit 'n beetje te twijfelen of ik 'm niet terug laat modden, voor stereo gebruik..
De andere mod is 'n Hi-cut mod, met 3 standjes, zodat de DD-5 wat 'analoger' klinkt.. erg erg lekker moet ik zeggen..!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinni
@ Vinni
De Voodoo Labs zien er ook goed uit, maar ik dacht dat m'n pedalboard dan onnodig groot zou worden.. de Musicom is met 'n 22x14 echt erg fijntjes..!
En programmeren is easy als p**p !
Picture wah vind ik hands down echt de fijnste wah die ik tot nu toe heb geprobeerd, moet de CLyde Deluxe en Bud-wah nog eens testen..
Deze filmpies al gezien ?? Echt retehandig ding en ook zeer eenvoudig te programmeren..
Ja, ik kon de Musicom goedkoop op 'The Bay' krijgen (had ff geen Zweedse invoerkosten meegerekend gvd...), dus die wil ik nu met m'n andere dingetjes gaan gebruiken, als ik weer terug ben in Nederländerna:
'Basic setup':
Pic Wah -> 535Q Wah- > RC Boost -> Musicom -> Ernie Ball VP jr
Custom Piezo box + volumepedaal + EQ/DI
Studiotone + PA
'Afschuwelijke setup'
Pic Wah -> 535q -> RC -> Musicom + extra 6-pedalboard -> EB VP Jr
Piezo-setup + Vol.pedaal
Lexicon
Studiotone + PA (voor lexicon/piezo stereo-idee; quasi W/D/W)
4 expressiepedalen on-stage.. verheug ik me best wel op..
Dat studentenkamertje, zonder optredens/repetities wordt 'n beetje afkicken hiero in Sverige...!
en dan Musicom met:
1: KvH :P Phase 90
2: Compnova
3: Tube Zone
4: SC/F
5: Replica
6: Magicstomp
loop 7 + 8 hoop ik te kunnen gebruiken voor channel switch van m'n Studiotone/andere amps..
stiekem nog via 'n pedalboard patchbay, een van de loops van de Musicom gebruiken om m'n mini-'smörgås-board' met o.a. OCD, CE-2, 'Kentana'/SHO en GE-7 erop, toe te voegen...
op 'n later tijdstip nog 'n Lexicon MX300 eraan..
nog 'n Ernie Ball ernaast, een klein Piezo-DI-plankje met volume pedaal en dan heb ik hopelijk m'n meest uitgebreide-compacte setup ooit te pakken...
Yep,
Filmpjes al gezien.
Inderdaad superhandig te programmeren.
Is eigenlijk geen programmeren meer.
Nog ff afwachten.....
Ik kon die Musicom trouwens krijgen voor Eur 485 ex verzendkosten uit
Die Heimat.....
Vinni