Dus made in the usa strats van voor het trump tijdperk worden nog meer waard?
Lachen wordt dat, dan stijgen die marktplaats prijzen voor Fenders nog een keer met een factor 2😂
Voor mij nog meer een reden alternatieven te zoeken.
Printable View
Dus made in the usa strats van voor het trump tijdperk worden nog meer waard?
Lachen wordt dat, dan stijgen die marktplaats prijzen voor Fenders nog een keer met een factor 2😂
Voor mij nog meer een reden alternatieven te zoeken.
Ik ben er nog niet uit, Vincent.
Eind maart weet ik meer, want dan ben ik jarig geweest😉
We gaan het horen :)
Wellicht een beetje offtopic, maar bij mijn nieuwe Luke zijn de single coils door de vorige eigenaar wat verhoogt en dat maakt echt een enorm verschil voor het hoog in het geluid. Veel meer richting de echte stratocaster belletjes die ik in mijn andere Luke miste en mij uiteindelijk richting een strat hebben geleid. Ongeacht of je er nu een Strat bij koopt of niet vind ik het wel een meerwaarde voor een Luke. Doordat de pickuphoogte in principe niet verstelbaar is in de constructie van de gitaar zoals die uit de fabriek komt weet ik niet of je er ooit mee geëxperimenteerd hebt maar zo niet zou ik het zeker willen aanraden.
Thanx voor de tip maar hoe verhoog ik de emgs dan? Dan moet ik ze aan de binnenkant ophogen met iets of niet?
Daar lijkt het wel op. Er zit iig wat beweging in dus het kan zijn dat er kleine veertjes onder zijn gestopt of dat er iets onder is gelegd wat iig niet de gehele bodem van de uitfrezing voor het element opvult...
Misschien niet de netste oplossing, maar ik knip in dit soort gevallen altijd een stuk schuurspons (zonder schuurgedeelte) op maat om er onder te leggen. Werkt prima.
Manufactured, assembled, crafted, build, engineered, tinkered, constructed, completed, created, fabricated, composed, fashioned, formed, processed, shaped, tooled, fudged, thrown together... in the USA.
Ik heb een reactie terug van de verkoper van de Gibson Slash VOS gitaar.
Hij zegt dat hij op vakantie was, en dat als ik geïnteresseerd ben ik hem een mail moet sturen op een ander email adres.
Heb ik gedaan, nu de reactie afwachten.
Haha, we zullen zien met wat voor''n smoes hij komt dat ik hem niet op kan halen en hij alleen kan verzenden enzo ;)
Vragen mag altijd, maar deze maakt het wel heel bont:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...sPage=lr&pos=3
Maple toets, maar in de omschrijving staat "Ebony fretboard is in FANTASTIC condition as well.", dus je krijgt er nog een losse toets of zelfs hele hals bij denk ik ;-)
Wat zou een normale prijs zijn voor die clapton strat? Lijkt me met €1100,- al wel goed betaald?
800-850 lijkt me echt een reële prijs. Zeker gezien de staat van de gitaar. Check de randen langs de hals en de algehele ranzigheid van de maple hals. Daarbij komt het ook nog dat er die lace sensors inzitten wat de vraagprijs ook drukt. Niet echt geliefde pickups.
Ik zie nu pas hoe maf dat fender logo is afgesleten!
Hoe zou dat komen ?
Andere hals erop gezet ?
Nog bijna nieuwe frets en zo een mishandeld fretboard doet je nadenken.
Overigens vind ik dit persoonlijk zowat de lelijkste fenderkleur ooit, maar da's persoonlijk.
Die golden lace sensors (je mag ze naar 't schijnt geen pickups noemen) heb ik gehad in een strat plus. Vond ze inderdaad ook niet geweldig.
Ik denk dat ie blij mag zijn met de helft van z'n vraagprijs.
En toch zullen er liefhebbers zijn...?
dit gaat dus over die VOS Les Paul SLASH custom shopper....
de vraag die ik hem op 6 januari had gesteld was:
dag marius
sinds wanneer heb jij deze gitaar en waar / van wie heb je m gekocht??
heb je de aankopbon nog of andere documenten van jouw aankoop / naam van de vorige eigenaar ?
De reactie die ik vandaag kreeg:
""
Hallo,
Het item is nog steeds te koop. Sorry voor mijn vertraagde antwoord, maar ik was op vakantie. Als u nog steeds geïnteresseerd bent kunt u contact met mij op via e-mail: reinholdborghh@gmail.com
M.vr.gr.
Reinhold
""
ik heb hoe dan ook geen interesse maar ik had beloofd jullie op de hoogte te houden. Bij deze.
Is iemand anders van de lezers nog wel bij m wezen kijken met een bundeltje bankbiljetten op zak??
Die Clapton Strat is suspicious, om maar eens een buutenlan's woord te gebruiken. Hij heeft de teksten van US advertenties op interweb geplukt:
https://goauctions.bid/musical-instr...rly-model.html
https://reverb.com/item/3818-fender-...991-7-up-green
@Arjanb01 Als je een hals vervangt beschadig je het logo niet, behalve als je de kop wat lomp in een bankschroef zet. ;)
Ik wil best bij die gast gaan kijken, mocht iemand werkelijk interesse hebben, is hier vlak in de buurt.
nou.. teksten als "het item is nog steeds te koop" als antwoord op een paar concrete vragen....oftewel hij beantwoordt mijn vragen dus totaal niet en heeft het over z'n gitaar als 'het item'.... alsof ie een catalogus met 1000 artikelen moet beheren... kul dus
Veels te duur, dat betaal je zo'n beetje voor een Clapton uit de Custom Shop. Er staan er nog twee te koop op MP, eentje met de lace sensors en eentje met de Noiseless pu's beide voor 1250 wat ik ook al aan de hoge kant vind voor een Clapton.
Met een beetje onderhandelen of wat geduld trek je er wel eentje voor 1000 van MP.
Je opperde het zelf, dus daarom ben ik benieuwd of de verkoper bestaat en de gitaar echt is?
Ik opperde het wanneer iemand echt serieuze belangstelling zou hebben.....
juliie gaan dus kijken??? laat ons weten.. misschien heeft 1 van jullie een HNGD....
Ik denk het niet, ik denk dat het eerder een SNGD is....
Sad new guitar day.... 😆
Eerder een San NO Guitar Day.
Volgens mij foto's van een echte Slash LP maar duidelijk een nep advertentie. Wat iemand al zei, zal vast een verhaal zijn van een broer in London die hem wel wil opsturen tegen een kleine aanbetaling en de rest bij ontvangst van de gitaar overmaken (die uiteraard vervolgens nooit aankomt).