Stelletje Arnold Van Dongen wannabees! :seriousf:
Printable View
Stelletje Arnold Van Dongen wannabees! :seriousf:
Dit is sinds kort nu mijn stack! Pas die Laney cab van RoelSmoel gekocht waar ik vet blij mee ben. Met m'n Box of Rock en Strat krijg ik hier een prima soundje uit voor m'n nieuwe band! Mega blij :) Voelt toch een beetje als je auto ofzo. Ben er gewoon trots op ;)
http://distilleryimage7.s3.amazonaws...0a1f918d_7.jpg
Ziet er ook netjes uit. Ik vind je een onwijs goede drummer, maar ik vroeg me laatst af wat je nu meer of liever doet: gitaar of drums?
Hee dankje heel erg! Wat een mooi compliment!
Ik weet niet, ik doe het allebei heel graag! Op het moment gitaar aan het studeren, dus speel vrij veel gitaar daardoor ook. Ik krijg die vraag wel vaker, wat ik liever doe en heb daar nooit echt een duidelijk antwoord op eigenlijk ;)
Ik luister regelmatig naar Reread My Letters, dat vind ik echt een dijk van een nummer. Geweldige drumpartij! Interessant om naar te blijven luisteren.
Thanks man!!! Gaaf! Dat is al wel echt ouwe meuk! Echt heel erg leuk om te horen.
Ik heb die laney ook een tijdje gehad. Vond hem af en toe wat schel. Hij is echt heel neutraal van sound, weinig kleuring.
Het grootste pluspunt van dat kastje vond ik dat hij lekker licht is.
Zo dat vind ik echt ideaal! Ik denk het ook dat het al heel wat scheelt dat die handvaten op de hoek zitten. Qua tillen. En ik vind hem een best lekker soundje hebben hoor!! Inderdaad best neutraal. Vind ik wel fijn opzich. Die 70/80 speakers van Celestion worden niet heel hoog aangeschreven op de Gear Page (maarja wat wil je anders met die boetieksnobs daar), maar ik heb er tot noch toe plezier van!