Dus als je je goed volvreet krijg je het 10tje wat je hebt uitgegeven aan de loterij in korting terug. Goed bezigCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glacius
Printable View
Dus als je je goed volvreet krijg je het 10tje wat je hebt uitgegeven aan de loterij in korting terug. Goed bezigCitaat:
zo duur zijn die schotels hier niet ... en heb daar ook nog geen toezegging op .. dus dat is afwachten ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
btw speel je mee of niet ?
Je gaat voor een toffe gitaar voor een tientje, maar je bent te beroerd om hem op te halen????Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun
hahaha idd ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
Waarom praat die bokaal opeens zo tegen mij... :sneaky: :DCitaat:
En srr joh, maar ik woon België, dus die meeting en de auto van m'n ouders enzo... da kom' ni goed! Best jammer though, en ik wil ook best die gitaar wel, maar 10 euro is -niet gelogen- 20% van m'n maandinkomen, 'n' da's wat veel...
geen probleem dude..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bert k
tuurlijk kom jij eve langs limburg ? neem me dan mee naar een cafe vol 20+ denk ik, waar ik helemaal niemand ken dus noem me niet beroerd
Citaat:
Nee dat niet. Hij zou direct op marktplaats belanden, of in een koffer onder mn bed verdwijnen, als ik hem zou winnen. En in beide gevallen is dat heel zonde!
ik blijf dit topic volgen.. is een origineel idee..
Zonde! Ik vind het echt een schitterende gitaar. Als ik 'm zou winnen ga ik hem niet verkopen, tenzij hij echt belabberd speelt maar dat zou me verbazen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais