oke dan...... ;) ik denk de meeste wel...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tristan
Printable View
oke dan...... ;) ik denk de meeste wel...Citaat:
Het was een geintje, Mario. :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK
Ik heb dezelfde instelling. Het geluid van mijn set is altijd dezelfde. Ik heb niet zoveel knoppen en ik weet hoe alles moet staan. En met de mastervolume het volume bepalen. Gelukkig zijn we altijd wel zo op tijd dat we vooraf nog één of twee nummers kunnen doen. Maar dat is meer om er weer even in te komen dan voor een soundcheck. Er zat 3 maand tussen het afgelopen optreden en het optreden daarvoor, en oefenen hebben we ook niet gedaan. Dan wil je wel even kijken of je het nog kunt. :)
Wij hebben inmiddels ook ons vaste pa-bedrijf. Dat scheelt echt stukken.
:???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
Wat bedoel je?
hij bedoelt dat de meeste, zo niet alle Fenders brandhout zijn !!Citaat:
dat ik gelijk heb dat vinden de meeste wel dat je beter wordt live op podiumCitaat:
Oh ja, natuurlijk is dat zo, maar je zei het op een andere manier, namelijk dat het podium een uitstekende plaats is voor je band om te groeien en ik ken heel veel bandjes en mensen die het daar niet mee eens zijn hoor, totdat ze het uiteindelijk zelf eens proberen natuurlijk...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vox
Met andere woorden, gewoon een podium opklimmen, ook al staat nog niet alles helemaal 100%, daar wordt je echt een betere band van, veel sneller ook dan als je alleen maar aan het repeteren bent, dat wordt op den duur ook saai...
@FnarK:
Alle gitaren zijn brandhout, ze zijn gemaakt van hout en ze branden, dus...
Daarnaast vind ik veel gitaren ook niet geweldig klinken...
precies... tjah ik ken ook een bandje en die zijn er niet mee eens (nu ik er beter bij nadenk) die blijven vastgeplakt in de oefenruimte tot dat alles 100% is maar wie of welke band wil nou 100% procent zijn op podium???.. ik vind het wel wat hebben gewoon met repeteren die playlist een aantal keer doornemen.. (en niet bij elke foutje van een bandlid stoppen) gewoon doorgaan, op het podium ken je ook niet zomaar stoppen... dan liever een grote fout of klein foutje..Citaat:
Haha, ja, inderdaad...
Volgens mij is het trouwens zo dat de beste/grootste bands juist goed zijn om live fouten te verbloemen/op te vangen...
Het is juist ook wel leuk dat je flexibeler bent in hoe je de nummers speelt, soms kunnen er op die manier ook geweldige momenten ontstaan op het podium...
inderdaad een soort fozzie bear :p in de muppet showCitaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thijsov
Ligt dat dan niet aan de muziek die je speelt?????????