Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
euh, ff tussendoor (weer zo een waarschijnlijk domme vraag, mja) wat is het verschil tussen een actief en een passief element ? :chicken:
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
euh, ff tussendoor (weer zo een waarschijnlijk domme vraag, mja) wat is het verschil tussen een actief en een passief element ? :chicken:
daar zijn genoeg topics over te vinden....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter-jan1
...maar ondanks dat toch even een antwoord (niet zo kortaf allemaal).
klik hier maar eens
Hoi allemaal,
aangezien ik nu pas gezien heb dat er hier een ibanez clubje is, kan ik hier miss mijn vraag ook wel even stellen :)
Ik wil elektrische gitaar leren spelen en ben dus op zoek naar een goede gitaar. De ibanez art series spraken mij enorm aan omwille van de vorm en de redelijke prijs. Het enige nadeel heb ik gehoord, is dat ze nogal zwaar zijn...(ik weet niet of dit zo is..) Is dit een goede beginnersgitaar of is er (omwille van de mooie vorm) ook een alternatief? Is het voor een beginner beter om een tremolo arm te hebben of net niet?
Groetjes
Sinds deze week maandag ben ik de trotse bezitter van een Ibanez Prestige RG220a, 5pc neck-through met mahonie wings. Stond blijkbaar al heel lang op gitaarmarkt, was me vorige week pas opgevallen, afspraak gemaakt, getest en gekocht!
Ik miste de feel van een Wizard hals met jumbo frets, platte hals en vlakke radius!
De elementen zijn Dimarzio/IBZ cheapo's, die worden tzt vervangen voor low output PAF-achtige elementen, de Air Classics staan hoog op mijn lijstje.
Foto's komen maandag/dinsdag!
Sinds donderdag een nieuwe aanwinst:
http://www.xs4all.nl/~yavin4/stuff/s470.jpg
Hierbij wil ik graag mijn lidmaatschap opzeggen. In het verleden heb ik een aantal ibanezzen gehad maar nooit goed genoeg bevonden om te houden. misschien ooit nog eens een Jem ofzo...
Dan zal ik bij deze mij als lid bombarderen om voor Nocki in te vallen. Vrijdag heb ik een Ibanez RG7 321 aangeschaft als backup voor m'n MC7. Lekker simpel ding, en een heerlijke neck. Had niet anders verwacht :)
Bestaat er eigenlijk gear die je wél goed genoeg hebt bevonden om lang te houden?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
jazeker. als je het volgt zie je dat ik jaren op mn mark IV heb gespeeld en nu al bijna een jaar op mn roadster. mn les paul smartwood heb ik ook nog steeds...