Je bedoelt: 'op een hoop gesmeten, klaar om in brand te steken?' :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulbekkers
Printable View
Je bedoelt: 'op een hoop gesmeten, klaar om in brand te steken?' :satisfie:Citaat:
kommop, de structuur is tog duidelijk? gewoon 3 gitaren onderop op een rijtje, en de andere er schuin eroverheen, ik vind t best wel mooi hoor. :cooler: Maar het zijn dan ook wel erg mooie gitaren, wat is die witte Fender eigenlijk voor gitaar?
Is van oorsprong een Mexicaanse Fender Standard Strat.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bassmart
Had iemand heeel erg lelijk overheen geschilderd. Heb ik dus afgebeten met verfafbijt (erg nasty spul) en afgeschuurd. Daarna mooi crèmewit laagje er overheen.
Daarna met mijn vriendin een ontwerp gemaakt, op de gitaar overgenomen (ouderwets carbonpapier) en daarna door haar (fijne motoriek) met hele kleine penselen ingekleurd. Nu noem ik hem de 'Suus-strat', aangezien ik een naamlogootje voor haar heb gemaakt dat er nu ook op staat. Je mag zelf gokken welk onderdeel van de tekening dat is....
Het ding klinkt trouwens heerlijk bluesy. Instant Jonh Mayer bijvoorbeeld.
http://www.bekkersonline.nl/images/suus_strat.jpg
Vette shit paulbekkers! Wanneer doe je m'n tele gio:p?
@Paul Bekkers:
Wat is dat voor es335 achtige? Ziet er erg tof uit!
Wat een ubergeile LP junior is dat man:DCitaat:
Die suus strat is erg mooi, erg origineel natuurlijk ook. Maar die telecaster en die Gibson LP zou ik nog wel wat beter willen zien als dat kan, die tele viel me eigenlijk meteen op, erg mooie burst/kleur. Heeft dat ook een naam? En wat voor kleur/burst is die LP?
Is een beetje mijn pimp-gitaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenk95
Vrouwen willen er graag aan voelen om te weten te komen of het echt zacht is. Is zeker aan te raden, zo'n gitaar!
:seriousf:
Die tele is een japanse Fender. In die tijd gebruikten ze bovenop als voorloper van de huidige fineer de zogenaamde 'photoflame'. Gewoon een printje dus.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sartsj
De flame van die zelfbouw "Bekkers" strat is trouwens wél echt!
Die LP is een honingkleur. Is geen burst. Het is meer de onderliggende top die een beetje 'zwevend' is qua tint, waardoor je die donkerder plekken krijgt.