Kun je beter een roeispaan kopen..... :)
Gr. C.
Printable View
Ja of een bootje :)
Wel grappig dat roze! Maar doe mij toch maar goud! :D Yeahh
Maar ff zonder dollen, ik ben geen voorstander om iemand in de grond te trappen en Martien heeft al genoeg op z'n flikker gehad op dit forum, wat in sommige gevallen overigens terecht was.
Maar als ie nu z'n eigen gitaartjes bouwt met z'n eigen logo vind ik dat prima en wens ik hem het allerbeste. Leven en laten leven, toch? :soinnocent:
Ik heb vanochtend nog aangegeven omdat hij gitaartjes bouwde met het logo van de orginele maker erop...Fender logo's dus. Ik vind zijn advertenties behoorlijk misleidend en ik irriteer me kapot aan zijn gespam op marktplaats. Hij koopt die gitaren voor 5 tientjes, gooit er een setje gfs pickups op en verkoopt ze vervolgens voor 300 euro met een ander logo erop. Dat is gewoon misleiding en strafbaar
Hé Nicks!
Dat hij dat eerder deed, dat klopt en heb ik ook gezien en dat vind ik ook waardeloos en misleidend.
Maar vanochtend keek ik naar die kekke roze strat van hem en in die advertentie stond in feite niets dat verkeerd was.
Dat was mijn punt, als hij nu -hij zal ongetwijfeld dit forum lezen- in de gaten heeft dat wat hij eerder deed -Fender decals plakken/F-neckplate's gebruiken etc.etc.- gewoon niet oke en fout is is en hij betert nu zijn leven....dan zeg ik, prima, lekker gitaartjes in mekaar laten prutselatoren.....;)
Hij biedt aan om er een ander logo op te zetten, zie ook foto´s van zijn andere advertenties. Daaronder staat ook een fender logo(de telecaster in zijn andere add is er al van voorzien)
Lijkt mij geen levensverbeteraar. Het is en blijft gewoon een misselijk mannetje die goedkope prul voor de hoofdprijs wil verkopen en maakt zich ook schuldig aan diefstal door gebruik van deze decals. Ik zeg bannen, pek met veren, ernstig mishandelen en vernederen die hap.
@MarcoV: I stand corrected, die foto bij die andere advertentie heb ik over het hoofd gezien. :(
"You will get medival on his ass" vrije interpretatie van Samuel L Jackson in "Pulp Fiction ;)
@Nicks: Ik koop niet dat soort crap, ik noemde alleen die gitaar in die advertentie om aan te tonen dat hij het in DIE advertentie wel fatsoenlijk omschreef. Zolang ie geen fake decals plakt of nepgitaren voor Fender wil verslijten gaat ie z'n goddelijke gang maar....
:ok:
Omdat Martien al veel op zijn donder heeft gehad hier in dit topic en nu eens geen Fender Custom Shopper heeft gebouwd maar gewoon een Gold, heb ik de knop bovenaan maar eens gebruikt, dus ipv "in strijd met de regels" "dit is een topper", verdiend de goede man ook wel eens een keer toch.......:makeup: acht toe...:seriousf:
Mensen, wat is een goede prijs voor een tweedehands Gibson Sg Special Faded die in zeer goede staat is? Zonder originele Gibson tas.