heb em aangevinkt als topper;)
Printable View
heb em aangevinkt als topper;)
daar was laatst al een topic over gemaakt, ik meen dat de conclusie was dat er niks meer te hale viel.
ik kan me vergissen btw
Yep, Wietse meldde toen dat de veiling in feite al online is geweest en dat alle echt interessante dingen zoals gewoonlijk allang verkocht zijn. Neemt niet weg dat je er natuurlijk altijd even langs kunt gaan, soms ligt er precies nog dat spul wat iedereen rommel vind, maar waar jij nou net al een jaar naar op zoek bent...
lijkt wel of ze het cheapo spul online hebben geveild en het betere spul zo willen verkopen, want op die veilingsite stond echt niks van een gerenomeerd merk op en verdwaalde washburn na.
als ik er dichtbij wonnde dan keek ik er wel effe, je weet het namelijk nooit.
Klopt, ik had dat topic onlangs nog geopend omdat die donderdag 2 september dichtbij kwam en ik dacht....misschien is er wel wat moois te scoren.
Maar toen kwam Wietse met wat aanvullende info.....het was allemaal crap zoals koffers, kabels en cheapo spulletjes wat er was overgebleven.
Toen was het meteen einde topic.
Nevermind....het is toch jammer dat er weer een gitaarwinkel het niet heeft gered. Aan mij heeft het niet gelegen, ik kocht er 2 jaar geleden een Gibson LP-studio Winered Golden Hardware met case....dus ik heb mijn steentje (heel klein kiezelsteentje dan, ok...) bijgedragen.
Koopje van de dag,
epiphone les paul standaard black en een ibanez af75 jazzer.
€150 per stuk,
ik heb er nu ff geen geld voor, anders wist ik het wel.
http://link.marktplaats.nl/375580866
Even de verkoper een verzoek voor echte fotos sturen en je bent erachter.
Anders is het misleiding, maar als het een echte standaard is, dan is het niet duur.