Speelt dat nu echt zo fijn?
Printable View
Speelt dat nu echt zo fijn?
Yngwie zelf heeft wel 's gezegd dat scalloped in principe lastiger speelt, maar dat je vooral bij solo's meer controle over je sound hebt.
Het lijkt mij ook zeker niet per definitie makkelijker of fijner spelen, maar dat zal ook persoonlijk zijn wellicht.
ik vind dat solo's juist vele makkelijker gaan op die neck.
hij zei ook dat je in principe trager speelt maar daar is ook niets van waar vind ik.
en als je gewone en baré akoorden speelt zeggen ze dat het snel vals gaat klinken als je ze tehard indrukt...ik kan je verzekeren als je valse akkoorden wilt spelen moet je echt heeeel hard drukken(en dat gaat bijna nie)
Het zal misschien nog te maken hebben met de snaardikte?
Ik begreep dat Yngwie 0.008 setjes gebruikt?
Vraagje; De pickguard in deze link (Excuses als dit niet mag!), is dit een gewone pickguard, of wordt er iets bedoeld met de "shield pickguard" waar ik me misschien niet bewust van ben?
De link; http://www.thomann.de/nl/fender_shie...d_62_strat.htm
bij voorbaat dank.
Die slagplaat die jij post wordt onder een gewone slagplaat gezet om de elektronica onder de slagplaat te "shielden". Het is dus niet de bedoeling om deze plaat als slagplaat te gebruiken, maar alles mag natuurlijk :)
Ok, dankje voor je antwoord! Vond de slagplaat al erg goedkoop voor een "echte" slagplaat.