The flinstones :noob:
Printable View
The flinstones :noob:
Het eerste liedje wat ik kon spelen was Allright Now van Free(Heerlijke Riff).
Ik heb mezelf voorgenomen dat zodra ik Last Horizon helemaal kan EN Bohemian Rhapsody solo, dat ik dan een RS koop... dus dat moment is er ook al bijna :cheerup:
Valt me trouwens best wel mee, ik speel pas 4 maanden maar kan al redelijk wat nummers helemaal spelen qua akkoorden, en qua melodietjes kan ik redelijk wat van Jean Michel Jarre!
Het is een hele eenvoudige riff.
mensen denken juist dat er moeilijke akkoorden in zitten, maar het is feitelijk maar 1 grond akkoord en dat is de A, en dan is het een kwestie van met je pink op de 3e fret van je B snaar en daarna je middelvinger van het A akkoord er tussen weghalen, en je pink op de 3e fret van de B snaar.
Het is een zeer simpel nummer(misschien niet zoals ik het nu uit leg, maar toch:???:)
JMJ is geen gitaar muziek, maar Fin De Siege(calypso part III) en Chronologie 6 En Rendez Vous III part II(Laserharp) zijn heel fijn om te spelen!
Begon meteen al lastig:
Fallen Leaves van Billy Talent
Daarnaa meteen: Tears into wine
P.S. dat zijn mijn eerste 2 elektrische nummers, vantevoren heb ik 6 jaar akoustisch gespeelt :soinnocent: maar dan klassieke stukken :sssh:
Het eerste nummer dat ik echt volledig kon spelen was denk Enter Sandman van Metallica... ja zoiets. Of tears in heaven van clapton. Weet niet eens meer xD.
1e Solo was van Some on the Water en Hotel California, fuck yea!!
haha, ik leerde net van die hippe liedjes in het begin. mijn eerste liedje was vader jacob :P
Venus van Shocking Blue (ok kom maar op met de opmerkingen) maar hé, ik was 11 of zo:makeup: