hij ís gaaf:blast:
Printable View
hij ís gaaf:blast:
@ Orpheo: ja maar als je het over hoorns hebt is er maar 1 perfecte vorm en dat is van een Les Paul, en als ik het zo zie is charlotte op zoek naar iets dat 'net ff anders' is.
Het is niet mijn ding, en dat komt vooral door tierlantijntjes als die gigantische inlay. Maar voor de rest is het wel een super-veelzijdige gitaar en ik heb zwaar respect als je dit kan verzinnen én bouwen!
Ooit wil ik ook nog een dubbelnek, maar dat wordt dan wel een SG alla Jimmy Page :D
terug naar je les paul jijCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JorikDekkers
die inleg kanik wel waarderen (het vakmanschap vooral)
maar die horn... ik had 'm liever ala carvin of strat gehad....
Jammer dat het niet jouw gitaar wordt maar die van Charlotte..Citaat:
inderdaad, alles is een kwestie van smaak en wat je zelf fijn vindt spelen,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LostHighway
en bovendien; bouw het zelf maar eens, gaan we daarna verder met deze discussie
als zij er blij mee is, wie ben ik dan om 't af te kraken? ik snap echter niet dat bijna iedereen zo ermee weg loopt. ik zet hier en daar een vraagteken bij het ophemelen, thats all.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LostHighway
Ik denk dat het veel mensen hun smaak niet is, de mijne in ieder geval zeker ook al niet, maar je kan niet zeggen dat ze geen mooi werk levert, kdenk dat iedereen stiekem droomt om zelf zo'n dingen te kunnen en degenen die het kunnen respect opbrengen voor het resultaat.Citaat:
De overdadige inlay is voor mij inderdaad 'overdadig', maar ze levert wel knap inlegwerk.
Ook de creatieve manier waarop ze eventuele problemen benadert kan ik wel apprecieren, kheb haar bijvoorbeeld onlangs gePMd over haar piezosysteem.
De piezo's waren te groot voor de zadeltjes, waren te dik voor onder de zadeltjes, ..
En dat de hoorn van de gitaar jou niet bevalt is al helemaal persoonlijk, waarom aan conventionele vormen vast blijven hangen, een eigen tintje geven aan je ontwerp is net zo leuk.
Of de hardware al dan niet een samenraapsel is laat ik in het midden, de 12 string heeft zijn hardware, de 6 string andere, tsjah..
Over dat witte opschrift valt wel wat te zeggen maar misschien verandert dat nog wel en is het nu even besparen op vervangbare dingen..
Je herhaalt het wel meerdere malen volgens mij, dit is geloof ik al de 3e keer dat je zoiets zegt. Elke keer zeggen dat het over the top is is ook een beetje flauw, zelfs als het over the top is.Citaat:
ik vind dat die jonge gewoon eerlijk is... hij geeft toch ook toe dat ie het vakmanschap wel top vind?