erg mooi!
als ik die gitaar zo zie, zou ik bijna zeggen: lak m blank of anders een HEEL transparant kleurtje, want ik vind m zo erg classy...
harrald
Printable View
erg mooi!
als ik die gitaar zo zie, zou ik bijna zeggen: lak m blank of anders een HEEL transparant kleurtje, want ik vind m zo erg classy...
harrald
Hallo Luitjes, :P
Dank jullie wel voor de complimenten. :razz:
Blank lakken zou misschien ook mooi zijn, maar ik ga toch voor de sunburst, zoals eerder al aangegeven. :-D
groetjes Charlotte . :wink:
Hallo luitjes, :P
Het zit helaas niet mee, ook de Fischman brug duurt nog iets langer, ongeveer 2 weken. :-?
dan ga je toch eerst verder met de neck ...
ik ben nu net begonnen met dit topic. heb net je hele website gelezen... ongelooflijk....
waar haal je de tijd en het geduld vandaan, niet alleen voor die gitaar, ook nog eens een uitgebreid logboek met foto's en de hele santekraam op een website.
gelukkig heb je blijkbaar een werkplaats, anders zou dit lichtelijk ondoenlijk zijn.
ik denk dat je hiermee een boel zelfbouwers een hoop leert, onder andere dat je wel verdomd stevig in je schoenen moet staan.
hulde hulde, geen bloemen maar een gulden
(heb je ook nog tijd om op je gitaren te spelen :wink: )
Ik kan goed begrijpen dat ze er een topic over begint. Komop. Ze is bijna een beroemdheid man :D iedereen hier zegt na elke post die ze doet: oohhhhh en ahhhhh ik ga ook een cool log bijhouden als ik nog eens een volledige zelfbouw doe :-D
Hallo Luitjes, :wink:
T.a.v. Hadv : Idd , ik ben van mening, dat we op de wereld zijn om elkaar te helpen, als ik mijn gitaar- mede mensen op deze manier kan helpen,geeft dat mij een goed gevoel, maar ook vindt ik het leuk om te doen. :P
Het kost wel wat tijd, maar als de lijm van de gitaar moet drogen, krijg je vanzelf tijd om de website bij te werken, en het is ook niet van de 1 op de andere dag allemaal tot stand gekomen, ben er al een tijdje mee bezig. :roll:
EN, idd, het heeft ook wat geduld nodig, maar dat geld zeker voor de gitaarbouw, hierbij geldt, haastige spoed is echt nooit goed, als je iets verputst, kost het het dure hout.
Ik heb voor mijzelf een kleine werkplaats, echter voor het grove werk kan ik bij vrienden terecht op de machinerie.
En die gulden, maak daar maar eurie's van ( grapje).
En ja, ik heb ook nog tijd om te spelen op de gitaren, want daar heb je ze tenslotte voor, tenminste , ik wel.
:cool:
Hey Dirk, dank je , lijkt me leuk als er nog een mooie topic bijkomt . :)
Afgelopen week wat klein spul binnengekregen, staat allemaal op mijn site bij de hardware/elektronica pagina.Hieronder een voorproefje:
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...e%20switch.jpg
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...%20knoppen.jpg
link:
http://home.hetnet.nl/~charlotte.mij...20paul%20inleg
Hee, Charlotte. Topic weer gevonden? Wat was er aan de hand?
Hey olaf,
Ik heb geen idee, maar bij het plaatsen van mijn laatste bericht , duurde het heel lang voor het afgerond was zeg maar, en daarna kon ik mijn topic niet meer terug vinden.
Maar het is toch spontaan weer terug gekomen, misschien vanwege 5 dec ? die klaas met z'n pieten aan het klooien????.
groetjes Charlotte ,. :wink:
Als zoiets gebeurt moet je even naar je op de gebruikerslijst naar je naam zoeken en daar (of elders) op je naam klikken. Meestal zie je dan staan welke berichten je het laatst hebt gepost. Tot je eigen verbazing zul je je laatste verdwenen gewaande post bovenaan zien staan. Klik daar op en het hele topic is PLOTSELING weer terug!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door charlotte
Iemand anders kan dat ook voor je doen (of jij bij iemand anders).
Het is een wonderbaarlijk stukje techniek, zo'n forum. :)