6 com compressors is een domme typfout, stotteren tijdens typen :chicken:
Het zijn gewone compresoors waar je ook tekkers en spijkerpistolen op aansluit , die dus eens in de zoveel tijd weer druk opbouwen( wat volgens mij normaal is :satisfie: )
Printable View
6 com compressors is een domme typfout, stotteren tijdens typen :chicken:
Het zijn gewone compresoors waar je ook tekkers en spijkerpistolen op aansluit , die dus eens in de zoveel tijd weer druk opbouwen( wat volgens mij normaal is :satisfie: )
ok dat zijn dus van die lawaai dingen :D (ik heb er ook zo 1 voor het aflakken), het grootste probleem wat je met zo'n ding eigenlijk hebt is dat je heel moeilijk verloopjes kunt krijgen naar een airbrush toe en dat de druk een stuk lager gezet moet worden voor airbrush (1,5 bar ongeveer) maar als dat uit de weg is kan het in ieder geval wel
jahh zie dan gaat het me weer heel veel geld kosten voordat k kan beginnen...:D gitaarbouw en pedaaltjes boeit me ook en dast heeft dan wat minder ''instapkosten'' toch lijkt dit me leuk om wel eens te doen.
respect voor jou want je bent er echt goed in, ben je ook naar den haag geweest, kunstacademie:D
nee, ik kom oorspronkelijk uit rotterdam en het was de bedoeling dat ik daar de kunstacademie ging doen alleen vond mijn toenmalige vriendin het beter als ik eerst een tijdje ging werken en dat doe ik dus nog steeds :D
Ik heb tussen het VWO en mijn eerste baan wel even portretschilderen gedaan en toen ben ik er wel achter gekomen dat ik schilderen leuker vind als hobby dan beroep dus ik vind het prima zo, maar ik hebt het mezelf aangeleerd door gewoon veel fouten te maken (net zoals met gitaarbouw dus :D )
je vriendin wou je niet op kamers hebben want ze weet wat jongens dan doen zeker :satisfie: jammer dat je de kunst academie niet hebt gedaan, aan de andere kant, goedzo want anders zat je hier niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
Jou kan ik dus ook wel wat vragen over olieverfschilderen :hippie: we kunnen het niet doen in de les omdat er geen goede afzuiging is maar mn tekenleraar zou me wel op een vrijdag middag willen ''introduceren'' met olieverf:D Is dit veel leuker dan de gewone acryl plakaat verf?? Anders moet ik maar ffe een doekje kopen en seieus een afspraak maken
nee ik woonde al samen op dat moment en niet zover van de academie af, maar ze wilde gewoon dat ik centjes ging verdienen (zij werkte al een tijdje)
olieverf is eerlijk gezegd niet gemakkelijk, het droogt ontzettend langzaam (weken) en vergt nogal wat voorbereiding
als ik een schilderij maak doe ik het tegenwoordig volledig in acryl (tubes en flesjes, niet de plakaatversie) dat droogt heel snel waardoor je sneller laag op laag kan schilderen en je hoeft tenminste niet je kwasten iedere keer met thinner schoon te maken
ik leen even dit topic, indien het niet hier kan haal ik m'n post weg (voor zover dat kan) en maak ik er een los topic over.
Ik heb een squier telecaster costum (2xp90) gitaartje, in het zwart.
Ik wil nu over het zwart een zo dun mogelijke laag geel of oranje doen.
Ik weet dat een dun laag niet zo goed dekt, maar ik vind het er na een tijd erg gaaf uit zien (zie de strat van g.g.).
Heeft iemand een idee wat voor spuitbus ik het beste kan halen?
Het gaat mij niet om het strakste uiterlijk'want dat lukt mij toch (nog) niet...
sommigen bouwen er soms een kist omheen vol isolatie materiaal en een rooster of pijp voor de luchtaanvoer en koelingCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred dons
heb zelfs eens een verhaal gehorod van iemand die hem in zo'n kist in een hok bouwde met een lange vorstvrije buis door de grond richting werkplaats in huis
[QUOTE=Javaca]Kan ik clou poederbeits wat normaal opgelost wordt met water ook oplossen in cellulose en zo een meer ``dekkende `` laag gaan spuiten?
JJ
ja dat kan echter het wordt niet dekkend maar meer translucent
er zijn speciale kleurstoffen om cellulose dekkend te maken, van die kleine flesjes geconcentreerde verf, ik heb ze zelf ooit eens bij de verfhandel gehaald om een semitransparante witte verf te maken maar met een klein beetje werd het al heel erg dekkend