:-D robzilla = robert, maarreh die van jou ook hor!... :razz:
Printable View
:-D robzilla = robert, maarreh die van jou ook hor!... :razz:
dankdank moet nog veel doen:)
die onespot is een fijne adapter, neemt weinig ruimte in en met de speciale daisychain met hoekseplugjes (die ik binnenkort thuisgestuurd krijg door jukebox) is het in mijn ogen de ideale stroomvoorziening...tot ik genoeg geld heb voor een voodoo power of totdat de nieuwe powervoorziening van t-rex eraan komt (zie t-rex site: fueltank) die gaat ongeveer 120 kosten
ohh sorry..ken hier veder geen vernamen namelijk..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DREAMMACHINE
Maare bedankt toch nog haha ;) :P
Een Behringer pedaal op je pedalboard? :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Wat is daar mis mee? als hij goed klinkt, dan is dat toch gewoon ok?
Vriendelijke vriend, kheb er 3 op me andere board zitten...niks mis mee...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Wat heb je voor die mooger betaald? Ben ik wel erg benieuwd naar! En waar heb je hem gehaald? Ik zou zelf wel erg graag een moggerfooger 12 stage phaser halen! Lijkt mij echt een super cool ding! Maarja daar heb ik het geld niet voor!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Weet ik soms ook niet helemaal....maar er zijn momenten dat dat ineens heel handig is. Vaak niet, maar goed.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amon
Het grote verschil is wel dat de Fat Boost echt een clean boost is. Zo gebruik ik dat ook. Dat od waar hij het over heeft gebeurd pas op hogere volumes :o geloof me..
Ik heb hem bij Feedback gehaald. Het was de laatste Moog, en ze wisten niet of ze ze nog mochten bestellen van de bestelafdeling. Je moet maar even op de website kijken wat ze kochten, de Phaser was iig meer dan 300 euro..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rhcp_schipper
Ja, ik ga er altjid vanuit dat een pedalboard bedoeld is voor veel optredens (dat is de reden dat ik er een heb) en dat tijdens de optredens de pedalen niet echt zachtaardig worden behandeld...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire