Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
meeehhhh, wrong!!
voor de afterburner. de elementen zijn passief. de afterburner is een soort distortionpedaal in je gitaar. de output word een stuk hoger. daar is die batterij voor :)
Printable View
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jasper159
meeehhhh, wrong!!
voor de afterburner. de elementen zijn passief. de afterburner is een soort distortionpedaal in je gitaar. de output word een stuk hoger. daar is die batterij voor :)
Own een Ibanez s 250 heerlijk ding lekker dun vrij duur maar waar voor je geld
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
En daar kom ik nu achter... :chicken:
Hey Ibanez fans !
Hier de mama van Joel.Binnen 2 weken wordt hij 16.Heb hem al een nieuwe pc gekocht voor zen verjaardag (de zijne is gecrashed)Maar nu is hij sinds kort vrij fanatiek op de accoustische gitaar aant spelen en ik vind dit geweldig.(ik was vroeger punkstertje in men tienerjaren en had zelf ook een electrische gitaar 8-) ik weet hoe fun het is)
Daarom wil ik hem graag een electrische gitaar bovenop cadeau doen.Eigenlijk wat veel van het goede,wou in feite wachten tot met nieuwjaar ofzo.Maar ik heb zoiets van..ach ja..hij moet zich nu amuseren..toch?
Nu ben ik zelf 34 ondertussen en veel ken ik er ni meer van.Daarom vraag ik jullie advies.Men zoon houdt van rock en metal.
Heb eens aant zoeken geweest op internet en blijkt dat de Ibanez SA 120 een goed beginnersgitaartje is.
Heb iets tweedehands gevonden,ibanez sa 120 + roland cube 30+draagriem +tas + stemkastje +kabels + nog een jaar lopende garantie voor de prijs van 375 euro.(+metronoom,wat is dat?)
Kan hij daar ook een hoofdtelefoon op aansluiten?En kan hij genoeg lawaai maken met die roland cube 30?
Vinden jullie dat een goede prijs?
Alvast bedankt en hoop op snelle reactie !
Spank you very much ;)
Groetjes Didi
Damn Didiii, was jij 18 toen je moeder werd?
Wat je vraag betreft, geen flauw benul. Ben niet zo thuis in de Ibbies.
Yes Yes 18 jaar was ik.En nog geen moment spijt van gehad.Jonge mama,met een grote zoon.We zijn met zen tweetjes en hebben een hele goede band (binnekort mss een rockband :D )
Klinkt in ieder geval als een leuk beginnerssetje. de SA120 vind ik een nette beginnersgitaar. Je kunt voor dat geld waarschijnlijk veel slechter kopen en hier en daar ook wel beter, maar dan zul je meer moeten zoeken. Die cubes zijn ook voor beginners leuke veelzijdige dingen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Didiii
De paar snelle vragen: De Cube 30 heeft inderdaad een koptelefoonaansluiting. Ik weet niet of je heel erg achteraf woont, maar gemiddeld zou zo'n 30 wattertje voldoende herrie moeten maken om de buren ermee lastig te vallen. Een metronoom is een apparaatje om een tempo aan te geven d.m.v. tikken/piepjes (ligt eraan wat voor een metronoom je hebt). Kan handig zijn voor bij het oefenen.
http://i173.photobucket.com/albums/w...8062007068.jpg
m'n RG570 (inclusief Dimarzio hums en een andere single-coil, geen idee wat die ook alweer was, maar geen standaard ibanez-single)
http://i173.photobucket.com/albums/w...007054-001.jpg
mijn RG7321 samen met de Dean van een vriend van me
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram+
Hartelijk bedankt!
We hebben geen buren,dus hij kan zich eens goed uitleven :satisfie:
Volgens mij heeft Joel het helemaal niet zo slecht getroffen met een mama als jou :rockon:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Didiii
Je moet natuurlijk wel in je achterhoofd houden dat als ie eenmaal in een band zit, je em overal naartoe moet rijden.
(Of je moet em op z'n 18de een rijbewijs cadeau doen :D)