... stevig kastje trouwens, geen plank die doorbuigt!
Is het echt geen fotoshop?
Printable View
... stevig kastje trouwens, geen plank die doorbuigt!
Is het echt geen fotoshop?
De adverteerder (die dus geen lijst van specificaties heeft) vertelde me dat ik beter zelf langs kon komen om het te bekijken. Goed idee natuurlijk voor dat geld. Als iemand dat doet, weten we het zo of het echt is of niet.
Zit er iemand in Den Haag die daar op bezoek wilt gaan om te kijken wat er nu eigenlijk precies wordt aangeboden?
Ik wil best een aantal oude Celstions aanschaffen maar vind het toch wel vreemd dat iemand die voor zoveel geld zoveel speakers aanbiedt, niet in detail kan vertellen wat het is dat hij verkoopt.
Het is toch 2500 euro waar we het over hebben, 100 euro per speaker.
... En dat is een hoop geld om onduidelijk over te zijn...
Ik snap niet dat de adverteerder ze niet opsplitst in verschillende advertienties. Dat is veel duidelijker en de aanschaf drempel ligt dan een stuk lager.
Geef het adres maar, ga ik er vandeweek even kijken.
Ik heb reeds al enige tijd een goed set G12 M25 uit '69 in bezit.
Kan dus de codes even nakijken en wat foto's maken.
....'t is maar een voorstel..
Ik heb zijn adres helaas niet gekregen, ook nog niet naar gevraagd.
Je kunt hem misschien beter een email sturen via de Marktplaats advertentie en een afspraak maken.
Heb net gemaild.
Ik twijfel niet, dit is de shit man..
Baal verder vreselijk dat ie het alleen in 1 partij van de hand wil doen.
Ga hem straks vragen of ie wat ziet in een verkoop op 1 dag aan een aantal van ons..
Dan spreken we gewoon wat af en zorgen ervoor dat ie die speakers op 1 dag kwijt is, hebben wij allemaal ons zin en hij oook toch?!
...'t is maar een idee ( 2 )
Puik plan, gezamenlijke inkoop actie van GN:ok:. Kerel zal wel raar staan te kijken als straks 8 verschillende mensen in 1 keer op de stoep staan:seriousf:
Echt gaaf zoiets, zo maar een kerel heeft in zijn keldertje nog een fortuin aan oude vintage speakers netjes in de kast liggen, super verhaal toch? :crazyhappy:
Ik ben zelf niet zo geïnteresseerd, ken de speaker ook niet genoeg denk ik.
Maar misschien valt er iets te regelen? Ik bedoel, als er zo meteen 8 man op de stoep staat. Dan kan hij op die eene dag toch wel een heel aardig bedrag verdienen? Misschien valt er dan ook nog wel iets over de prijs te praten?
Succes ermee! ;)
Jammer, 100 euro per speaker.. Ik kan op dit moment het geld niet missen anders had ik er ook wel 2 of 4 willen hebben :( Heerlijke speakers. Zullen ongetwijfeld lekker klinken met mijn Marshall :D
Marshall JCM 800 Super Bass vanaf €400,-
http://link.marktplaats.nl/400990034
"2 marshalls, 1 jcm800 bass en een jmc 100w amp te koop." er staan ook 2 oude cabs bij, weet niet of die ook in de deal zitten...
http://www.2dehands.be/muziek/muziek...-82840511.html