Geen idee wie het is, maar heb al vaker proberen zaken te doen met die kerel.
Printable View
Ik dus ook. Dacht echt dat ik belazerd was door die gast.
Waar het op neer kwam, is dat hij drie keer had beloofd het door mij gekochte effect op de bus te hebben gedaan en ik er dus lekker drie keer achteraan kon gaan voordat het definitief de deur uit was gegaan.
Qua prijs interessante dingen die van hem komen laat ik dus bij voorbaat aan me voorbij gaan. Maar dit is niet eens qua prijs interessant, dit is belachelijk. Want een complete mafketel.
Gelukkig is er automatisering. Dat betekent dat je in de MP effectenrubriek al jaren wordt lastig gevallen door adverteerders met hun roots op het damrak... effectenmakelaars dus.
maar ook!! Stemkastjes!!
http://googleads.g.doubleclick.net/a...emkast.nl&nm=9
Moelluk hoor, gericht adverteren, want effecten zijn effecten en stemmen kan ook maar 1 ding zijn...
Is dit reëel? Kan goed zijn hoor maar ik vraag het me af.
http://link.marktplaats.nl/514269893
Wow; zo'n TS heb ik ook nog liggen....... (helaas gerehoused; de originele behuizing is kapotgetrapt door de gitarist; verder volkomen origineel)...... moet ik ook maar eens verkopen :)
Ja maar zijn er mensen zo dol dat ze 450 euro uitgeven aan een TS-808?
Volgens mij heb je echt een bord voor je kop als je 450 neer telt voor zo'n ding. Maarja dat is met wel meer dingen zo. Mensen noemen mij al gek met me veel te dure gitaar :)
Kan zijn.. Maar het gebeurt, al jaren. De legende van de TS-808 is dermate bekend dat je eerder een bord voor je kop hebt als je niet weet dat ze hoge bedragen opbrengen. Er zijn nog heel wat meer vintage klassiekers die (te) veel geld kosten. Maar weinigen daarvan hebben zo'n legendarische naam als de 808, waarvan de geestelijke nazaten op zo ongeveer elk pedalboard te vinden zijn.Citaat:
een bord voor je kop
Ik praat die prijs niet goed. Maar ik heb er zelf twee verkocht en was blij met het geld ;)
Overigens is het momenteel crisis en liggen de prijzen wat lager, vraag is of ie deze kwijt raakt via MP voor zo'n bedrag..