Ah heerlijk inderdaad! Maar ik heb ook vrij weinig schaamte:seriousf: Dat scheelt ook wel. Zolang het oprecht is denk ik niet dat je kan overdrijven. Als je echt "gevoel" enz staat te faken hebben ze het toch wel door:D
Printable View
Ah heerlijk inderdaad! Maar ik heb ook vrij weinig schaamte:seriousf: Dat scheelt ook wel. Zolang het oprecht is denk ik niet dat je kan overdrijven. Als je echt "gevoel" enz staat te faken hebben ze het toch wel door:D
Hij schijnt ook geen rijbewijs te hebben. Niks mis mee, maar wat apart voor een multi-miljonair.
Dat losgaan kan ik ook niet, ook om dezelfde reden als Mitch. Ik vind optreden het leukste wat er is, maar tegelijkertijd ook heel intimiderend, waardoor er altijd een stukje faalangst is en ik nooit helemaal los kan gaan. En dat vertaalt zich nog wel eens in houterigheid, verkramping en daardoor domme fouten. Dat is best balen soms, want ik weet dat ik vaak meer kan dan ik laat zien. Testen in een gitaarwinkel is ook zo'n mooi voorbeeld.
Wat mij zo'n enorm fan van Frusciante heeft gemaakt is eigenlijk dat wat ik hier boven beschreef, alleen heeft Frusciante dat op de één of andere manier een plek kunnen geven, hoewel je nog steeds vaak 'domme' foutjes hoort in z'n spel en ik denk dat dat ook te maken heeft met wat ik beschreef, gezien Frusciante me absoluut geen zeker persoon lijkt. Bepaalde dingen van hem, vooral live, vind ik soms tenekrommend, maar dan doet ie vervolgens in mijn ogen weer iets wat echt geniaal is en op dat moment wacht ik altijd. Die man ademt ook echt expressie, zowel in z'n tekortkomingen als in z'n genialiteit. Dat maakt het ook heel breekbaar, maar daarom ook zo mooi voor mij.
Trouwens, al iemand die ook maar iets van 'The Empyrean' heeft? Ik zoek me rot op het internet, maar kom telkens tegen torrent bestandjes aan met een soort activering, waarna je doorgesluisd wordt naar een datingsite, heel irritant. Ik kan niet wachten tot ie in de winkel ligt, maar wil wel zo snel als mogelijk dat album beluisteren, nog voor ie in de winkel ligt.
Eén van m'n andere helden doet er ook op mee, the one and only Johnny Marr!!
Maar mocht iemand het album al op de harde schijf hebben staan; .rar bestandje - e-mail - ikke blij!
KOPEN jeroentje:D
Ik zal vanavond effe kijken of ik em al ergens vandaan kan halen, zal 'm sowieso kopen dus no harm. Dat nummer op Sjon's myspace klinkt wel erg gaaf!
Hier kan je al samples luisteren : http://www.hmv.co.jp/product/detail/2827844
Word een geniaal album! Ik ben meer fan van Frusciante solo . Ik vind RHCP geweldig kwa jams!
Ik weet nog steeds niet hoe ik zijn naam moet uitspreken. John lukt nog wel, maar bij Fr raak ik in de knoop.
Ik, mijn vrienden en mijn huisgenoten zeggen altijd Frusjantie
Edit: ik wist dat ergens in een optreden van RHCP Flea zijn naam zegt en dat is dus hier op 1:40
Frusjantee it is :satisfie:
Froesjantee!
Onze buurjongen is fan van de Peppers. Hij zei dat ik een keer die VPRO docu moest kijken. Is al een tijdje geleden maar na het zien van dit topic ben ik gaan YouTube'en. Bizar hoe hij tegen bepaalde dingen aankijkt en wat zijn visie op het leven is (of beter gezegd: toen was).
Aan het begin van die docu wordt zijn naam trouwens ook al meerdere malen voluit genoemd, dus toen wist ik het.
http://nl.youtube.com/watch?v=BAKM_Utl4NY
prachtig stukje, ik vind die liedjes die hij solo covert zo hemels