Zo te zien heb je nu of een groter bed nodig, of je moet stoppen met gitaren kopen ... :D
Printable View
Zo te zien heb je nu of een groter bed nodig, of je moet stoppen met gitaren kopen ... :D
@ Mr. Fingers: Ja veel kans dat er in de loop van de tijd nog een Tele bij komt. Eerst maar eens die andere 2 weg doen.
@ Pepe: Ja eigenlijk zou ik hem ook liever houden, maar ik kan er amper met overdrive op spelen, want dan gaat -ie piepen én er moet gewoon iets weg. Prijs die ik ervoor vraag is misschien iets aan de hoge kant, maar ik wil er gewoon een goede prijs voor hebben. Ik zou me genaaid voelen als ik hem voor 300 weg zou doen..
@ EJ: Thnx! Uhm nee de Gretsch is nog niks aan veranderd. Komt waarschijnlijk terzijnertijd een P90 in humformaat in de brugpos. En nog Gretsch-style pu-ringen!
@ Zeppo: Whaha ik heb de gitaren hier in een hoek staan, en het begint flink klein te worden! ;)
Zeg luke, kan je me iets vertellen over die erg mooie babyblauwe stratocaster? Is dat een classic player '70 ofzo?
* ESP Horizon NT-II see through black aqua
* ESP Eclipse II see through black cherry
* Gibson Les Paul Custom aged cherry burst 93
* Gibson Explorer Limited edition 2000
Niet minder dan drie nieuwe planken dit weekend aangekocht. Enkel de rechtse Custom had ik al. Eigenlijk nog niet echt de kans gehad om ze allemaal fatsoenlijk te bespelen wegens drukte. Ik moet op allen nog de juiste snaren leggen en de gitaar afstellen.
MS
http://users.pandora.be/bartmetde6sn...r/DSC00444.JPG
Nope, dat is een Squier van orgine met Gfs pu's, een andere neck en een refin.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Mijn complimenten!!! Dat is de mooiste gitaar van den hoop vind ik ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
@Mysery Signals... Niet geheel m'n ding, maar toch een mooie collectie
verrek, hij schildert echt, die :soul:
nog een zelfprotret ook :seriousf:
Nee heb ik samen met een maat van me gedaan :p En het is niet per sé een zelfportret hoor :sssh:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Haha wat vet, nu pas valt je wand mij, supercool gedaan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
Strakke collecties van Misery Signals & Luke!!