overdrijven is een kunst;) alleen bij de eerste koa zitten ze niet helemaal recht, en dat is 'battle damage'. door de jaren heen pickups erop, eraf, heen en weer goochelen tussen setups, zijn de gaatjes wat uit gaan lubberen. Maar daar ga ik binnenkort nog eens naar kijken, bij de anderen zitten ze netjes recht hoor; gezichtsbedrog speelt je parten. (en bij de paarse quilt zaten ze niet vast geschroefd, op die foto).
Bolt on... tja, vaak doet men alsof het minderwaardig is, maar ik vind het prettiger dan verlijmd, althans, de 'gibson'manier. Crimson's wijze is natuurlijk compleet anders, dat is neckthru. Maar de bolt on van warmoth heeft meer hout-op-hout contact, is een strakkere joint, en het speelt lekkerder.
Dat het blingblinggitaren zijn: waarom? tis alleen maar gouden hardware, en her en der wat extravagante inleg en gewoon vooral: mooi hout. meer niet. M'n quilttops: idem dito. tis gewoon een natuurproduct wat een kleurtje heeft gekregen; is 't daarom minder of direct blingbling? Ik vind van niet ;)