Kijk! Nog een Retro Sonic fan!!! En precies de 2 geode. Bevallen jou die pedaaltjes ook zo goed?
Printable View
Kijk! Nog een Retro Sonic fan!!! En precies de 2 geode. Bevallen jou die pedaaltjes ook zo goed?
Haha nice!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Yep!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing
Chorus vind ik heerlijk... Maar... de enige maar, hij plopt soms bij het inschakelen... Verder heerlijk geluid
Compressor gebruik ik meer als sustainer... Super compressor!
Ja, ik ben er wel tevreden over!
Harm
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Hoe bevalt die CompNova?
erg goed ! niet zo extreem als een Boss CS-3, maar ook niet zo lawaaiig..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bicky
voor 't faken van country en natuurlijk voor The Funk, heerlijk..
Compnova verschil hoor ik pas als ik 'm uitzet; je toon is precies hetzelfde alleen... met compressie.
De CS-3 klinkt naar mijn oren als iets dat ook je toon verandert, of een te sterke compressie-ratio hanteert, hoe je 'm ook instelt..Bij lagere instellingen is hij ook wat stiller..
De T-Rex is misschien niet zo 'flexibel', maar hij doet wat hij moet doen, m.i. beter dan wat de Boss 'daar' doet...
Ik wil eigenlijk wel nog eens goed a/b/c'en tegen de Dynacomp/Supercomp of andere comp's...
ik overweeg ook sterk om 'm niet van plaats te ruilen met m'n phase90....
zit ook een beetje te dubben of ik 'm nu weg doe of niet (zie sig...)
het board op de foto wordt nl. m'n 'pret-board' of 'Monsterboard'(.nl)..
d.w.z iets kleiner dan eerst (ik denk 60/65x40), maar groter dan m'n Zweedse 'Smorgäsboard' (29x32) ..
dilemma:
grote board:
lege plek voor phaser, terwijl de phasers in de Magicstomp ook erg vet en bruikbaar zijn...
met de compnova op dit board heb ik dus eigenlijk alles wat ik ooit gebruik, behalve een 'echte' phaser..
maar ik ben bang dat ik een compressor ga missen als ik 'm verkoop..
kleine board:
lege plek voor phaser, omdat ik op dit board geen echt modulatiepedaal heb..
met de compnova op dit board, heb ik dus een zeer potent klein board... maar zonder modulatie...
Die Qual der Wahl zegt de Duitser; eindelijk is dan de dag gekomen dat 'het joch met dat rare wah-wah pedaal', beseft dat hij elk effect dat hij ooit heeft willen gebruiken... heeft...
Pfffff...
Al die mooie plaatjes hebben me weer geinspireerd. Zodra ik tijd heb ga ik m'n huidige pedalboard verlagen en versmallen, zodat hij precies in een Showmaster case past. Verder ga ik de laatste gaatjes boren en alles aansluiten. Dan moet het geheel klaar en roadproof zijn!:)
Foto's van de huidige situatie komen snel!
Voor alle pedalboarders onder ons....
Pedaltrain heeft komt met aangepaste boards.....deze zijn meteen geschikt om er een Pedalpower onder te hangen.
T'is maar dat jullie het weten.
Vraagje aan Harm:
Aan de grootte van jou Pedaltrain te zien is dat een Pro-versie....
Klopt dat?
Groet,
Vinni
Kvind het wel mooi zo'n pedaltrain ding, maar bij de meeting zag ik toch dat het niet optimaal was. Ik zag Marc Odijk een haast ballet achtige move maken (op z'n tenen) om iets aan te 'trappen'. Dan lijkt me iets met verdiepingen toch praktischer..
gewoon een grotere kopen?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
Ja, dat is ook een optie natuurlijk. Maar goed, dan heb je natuurlijk hetzelfde probleem dat de 2e rij wat minder makkelijk bereikbaar is.
Ik wil binnenkort toch maar zo'n Rockcase aanschaffen (weet nog niet welke maat...dilemma!) Maar dan heb je hetzelfde probleem, en echt verhogingen kan je er niet in maken. Maximaal 4 cm o.i.d...
Maar daar komen we ook wel uit.