idd, zie ik daar niet 3 loopers liggen met allemaal meerder loops?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Printable View
idd, zie ik daar niet 3 loopers liggen met allemaal meerder loops?Citaat:
Ik zie er 6 :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Denk dat het best klinkt, aangezien het geloopt is. In ieder geval genoeg variatie.. (En 3 Boss GE's, lol)
Zie ik daar een HyperMetal of een MetalZone van Boss tussen liggen???
Mike, hoe is die LPB-1?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Precies! Meer info!! Hoe duur, waar gekocht, hoe bevaltie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phyrexian
Jezus, over dat board is echt niet nagedacht ofzo, niet te tillen en van de 26 pedalen zijn er zeker een stuk of 10 pedalen die ik helemaal niet goed vind, of waar je in ieder geval gemakkelijk een betere versie van vindt...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door future2future
En dan wel een Peterson tuner, dure loopers, Lovetone pedalen etc. op je board hebben...
Als je zoveel geld en pedalen hebt dan laat je toch een racksysteem bouwen zodat je dure Lovetone pedalen niet op de grond staan?
Het blijft hoe dan ook mooi gedaan. Functioneel of niet...
Lekker om t board heenlopen om alles goed in te kunnen trappen :)
Gekocht via eBay VS. Was 30 euro plus nog een tientje verzendkosten. Afgelopen vrijdag besteld, gisteren binnen (!!!)Citaat:
Ik moet hem nog op mijn versterker proberen. Heb alleen mijn pedalboard thuis. Ik laat zondag meer weten.
Mooi klein, robuust pedaal, fijne draaiknop. Dat is het enige wat ik tot nu toe kan zeggen
Bij dat giga-board zitten er 2 grote looperdozen waarmee die gitarist denk ik vanaf daar het een en ander bedient, terwijl hij de echte pedalen dan gewoon constant ana heeft staan. Minder tonesuck, en je hoeft alleen op de 2 kastjes voor te te drukken kort door de bocht.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
Zo heb ik het ook in het klein, zal komend weekend eens wat fotograferen.
yup, TB-looper ofzo, waarsch. binnenkort ook bij mij (voor Yamaha Magicstomp)
tot die tijd even m'n 'desktop setup' (wahwah laten Mod'den bij "Ed's Custom Shop", best geduldige kerel en puik werk hoor...!);
http://i73.photobucket.com/albums/i2...eelding018.jpg
http://i73.photobucket.com/albums/i2...eelding017.jpg
M-Audio Black Box (erg fijn en handig !)
DD-5 Ed's mod (3weg switch: hi cut, stock & hi-cut met tape compression; erg 'analoge' (ahum) feel en beter te combineren met high gain vóór de DD-5)
DS-1 Keeley Ultra (Fulltone knopjes toch maar erop gezet)
T-rex Compnova
FDII (ik vind die compressor wel fijn ná de FD...)
niet op de foto is Yamaha Magicstomp, Ernie Ball VP Jr., TC SCF en Behringer ADI-21..
nog 2 pedalen en dan stop ik... dit jaar..
alhoewel ik wel twijfel om de DS-1 Ultra te verkopen om 'n T-rex Bloody Mary aan te schaffen....
nog niet klaar maar goed dat ben ik toch nooit :)
http://people.zeelandnet.nl/nocki/pb2.JPG
dit is de buitenkant van mn nieuwe case. wordt waarschijnlijk met tolex bekleed als het niet te kostelijk wordt. anders waarschijnlijk gewoon aan verfje.
en dit komt erin
http://people.zeelandnet.nl/nocki/pb1.JPG
g-system pedalboard en 2 ernie ball pedals (wah en volume)
tis nog niet klaar maar dit is even om te kijken wat de reacties zijn. misschien komen er nog leuke tips naar boven waar ik nog niet over heb gedacht.
Nocki
netjes nocki!
misschien een vakje voor de kabeltjes?:cooler:
Hoi,
er komt gelukkig bij dit bpedalboard maar 1 kabel en die komt gewoon los op de pedals te liggen. de ruimte boven de g-system wordt benut door 2 hele kleine gitaar standaards die daar net in passen.
eigenlijk heb ik meer niet nodig hoop ik.
ben erg beneiuwd hoe het eindresultaat wordt. bedankt voor je tip!
Nocki
Ik zou er persoonlijk voor zorgen dat je koffer water(en bier)dicht is. Dus ff lakken zou zeker geen kwaad kunnen. Misschien nog wat metalen verstevigingen op de 8 hoeken van de case. Verder ziet het er heel strak uit.
Misschien nog wat input en output pluggen erin maken, of zitten die al aan de achterkant?
die zijn niet nodig. er komt maar 1 kabel en dat is de netwerk kabel die de gsystem verbind met elkaar. in mn rack komt dan de rest van de spullen te hangen.
maar daar kun je dus makkelijk bij ook?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nocki
en je gitaarsignaal dan?
of haal je de fx unit uit de g-system en gooi je die in je rack?
die ene kabel komt idd vast in mn case en gooi ik er los boven op. mn signaal komt niet bij mn pedalboard in de buurt maar gaat met mn draadloze systeem gelijk mn rack in waar dus ook de unit van de g-system in zit.
het rack moet ik alleen nog maken. datwordt namelijk een custom rack waar ok de pedalen voor in de loops komen.
Nocki
ey nocki
stratje klinkt trouwens bere lekker nu(ff nieuwe snaren erop gegooid, gevlakt, afgesteld, zaaaaaaalig)
update:
http://members.home.nl/d.a.kuipers/p...20gear/pb1.jpg
http://members.home.nl/d.a.kuipers/p...20gear/pb2.jpg
http://members.home.nl/d.a.kuipers/p...20gear/pb3.jpg
git - rmc1 - vexter - purple phase - gain fXXker - mm dlx - dt10 - reezafratzitz - virual tube - tremit - de7 - amp
hier ook mijn boardje maar eens.
http://hdnauta.250free.com/pbhilbrand1006.jpg
van r naar links
onder: Amz super buffer, Vox Wah V847, Ross Compressor, ROG Peppermill, GGG Blue Magic, The Rat, AMZ Mini Booster, loop switch, Line 6 DL 4.
boven: Loop switch (tuner), Big Muff, Commonsound Tremulus Lune, MXR Phase 45, Ibanez CS-9, Ibanex fl301-dx, Power supply.
mooi spul dweezman!!
niet bij te houden trouwens ;)
damn mooie spullen hierboven (en daarboven)
Ik heb mn SD9 binnen YEAY! dus zal binnenkort een updateje posten. Lekker pedaal, heb hem net heel even bespeeld maar zal morgen wat harder en meer spelen. Erg verschillende geluiden en de afstelling luistert nouw. Lijkt ook totaal anders te reageren op mn tele en mn gib met p90 (duhhh) dus dat wordt nog even puzzelen :)
fijne shizzle!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
maar eeeh, doet de SHO niet mee?
Nog even een vraag aan de ervaren pedalboard bouwers... Ik denk dat tolexen van mn bord erg duur wordt. is er ook een lekkere dikke stroopachtige verf die lekker dik opdroogt en vlak word zodat ik de nerfjes in de hout niet meer zie? of is daar een andere oplossing voor?
Nocki
Scherp! De SHO staat als laatste in de chain, als solo booster.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fullorder
Dus:
git - rmc1 - vexter - purple phase - gain fXXker - mm dlx - dt10 - reezafratzitz - virual tube - tremit - de7 - SHO - amp
Grooveyard: mjummie, is dat een echt dierenvel?
ha ha nee, maar tis wel een leuk harig stofjeCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman
nou zo moet ik toch wel weer ff klaar zijn voor een tijdje (ownee ook nog een t-rex replica regelen) :P
http://dano.nl.nu/sshots/gitaar/peda...rd06102006.jpg
http://dano.nl.nu/sshots/gitaar/peda...nemonsters.jpg
die twee groene broertjes heb ik andersom staan in mijn bak...
Je pedalen collectie wordt steeds gaver! Die rocktron eruit ;) en een goede pedal tuner, zou hem compleet maken! En die wah, beter een vox of een RMC ( of flink modden natuurlijk)!
Die Replica gaat de MemoryMan toch niet vervangen he?
Jij hebt je George L's stevig aangedraaid zeg! Het schroefdopje lijkt helemaal tegen de plug aan te zitten!Citaat:
die rocktron is verbluffend goed:) die gaat er zeker niet uit haha. En ja misschien de memoryman er toch uit en een replica voor in de plaats. Ik was behoorlijk onder de indruk van de replica:) Een tuner pedaal moet er ook nog komen indeed. Eerst even weer wat verkopen en dan wat leuks kopen:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the feable
Dat is toch ook de bedoeling, zo zien die van mij er ook uit.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
bij mijn kabeltjes van 0.155 zitten ze ook idd wel zo dicht gedraaid. Bij de 0.255 dikte lukt het echter niet om ze zo strak te krijgen....maakt verder niet uit. Wel oppassen dat je niet helemaal door de mantel heen draait en contact maakt met je draad, maar dat gebeurt meestal niet zo snel.
Gisteren voor het eerst gerepeteerd met de nieuwe Pedal Power en de LPB-1.Citaat:
Wow, de Pedal Power is echt muisstil! Voorheen had ik altijd een flinke ruis als ik mijn distortion aan had en mijn handen op de snaren legde. Nu niet meer. Ook mijn wah heeft ineens een veel mooier geluid lijkt het wel. Voorheen was de sweep veel minder mooi. Echt een vooruitgang! Kost natuurlijk wel wat maar dit is echt een aanrader.
De LPB-1 is precies wat ik nodig had voor solo's. Lekkere volumeboost en een lichte verandering van mijn geluid (iets meer punch). Laat het net iets smeriger klinken. Heb hem op ongeveer 25% staan en helemaal geen last van ruis (alhoewel ie volgens mij niet true bypass is) maar dat kan natuurlijk ook door de Pedal Power komen. Lekker klein pedaaltje en spotgoedkoop. Alweer een aanrader!
Dit is denk ik de eerste keer dat ik precies het geluid heb dat ik wil (combinatie gitaar, versterker en pedalen). Voorheen was het altijd zoeken, kopen, proberen, verkopen, zoeken, kopen etc.....
Gisteren voor het eerst gerepeteerd met de nieuwe Pedal Power en de LPB-1.Citaat:
Wow, de Pedal Power is echt muisstil! Voorheen had ik altijd een flinke ruis als ik mijn distortion aan had en mijn handen op de snaren legde. Nu niet meer. Ook mijn wah heeft ineens een veel mooier geluid lijkt het wel. Voorheen was de sweep veel minder mooi. Echt een vooruitgang! Kost natuurlijk wel wat maar dit is echt een aanrader.
De LPB-1 is precies wat ik nodig had voor solo's. Lekkere volumeboost en een lichte verandering van mijn geluid (iets meer punch). Laat het net iets smeriger klinken. Heb hem op ongeveer 25% staan en helemaal geen last van ruis (alhoewel ie volgens mij niet true bypass is) maar dat kan natuurlijk ook door de Pedal Power komen. Lekker klein pedaaltje en spotgoedkoop. Alweer een aanrader!
Dit is denk ik de eerste keer dat ik precies het geluid heb dat ik wil (combinatie gitaar, versterker en pedalen). Voorheen was het altijd zoeken, kopen, proberen, verkopen, zoeken, kopen etc.....
Niet helemaal. Bij de haakse stekkers kun je door de mantel heen draaien en dan heb je geen signaal meer. Dus, bij geen geluid even stukje afsnijden en opnieuw aandraaien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door yanto
Ja dat snap ik ook wel, dat je moet uitkijken dat je niet door de mantel snijd met je plug. Maar bij mij zijn al mijn patchkabels strak aangedraaid. Dat geld trouwens ook voor de dikke kabel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbert