AC/DC - Shoot to thrill
Met uitzondering van de eind solo na het rustige stukje, die gaat me te snel haha:seriousf:
Printable View
AC/DC - Shoot to thrill
Met uitzondering van de eind solo na het rustige stukje, die gaat me te snel haha:seriousf:
house of the rising sun van the animals
hahaha en maar vechten met dat F akkoord :seriousf:
Even denken hoor...
Ik begon met de intro van Sweet Child of Mine.
Mijn eerste volledige nummer zou wel iets van AC/DC of Greenday zijn geweest en niet veel later Iron Man (excl. die snelle solo)
Road trippin van de red hot chilli pepers
:cooler:
Ik ben begonnen met klassieke gitaar. Ik was toen 10 geloof ik, mijn eerste liedje was vader jacob.
Maar het eerste liedje dat ik mijzelf heb aan geleerd buiten lestijden om is stairway to heaven.
Blijft een heerlijk nummer.
het aller aller eerste liedje dat ik kon is starshine van Gorillaz.
daarna veul van green day!
eerste riffje : smoke on the water op de ukelele:rockon: (die ik helaas nu niet meer heb)
eerste volledige liedje : knights of cydonia van muse :)
jaja, La Bamba :dance: haha! Het eerste echte nummer wat ik elektrisch speelde was seek and destroy van metallica en the four horseman.
Knocking on heavens door.
Die van Dylan, niet van die posers uit LA.
Van m'n zoon (7, klassiek): Roodkapje (na veel korte stukjes, die wel een naam hadden, maar geen naam mogen hebben). Na de zomervakantie gaat 'ie elektrisch. Ik ben benieuwd wat ze 'm gaan leren. Hij hoopt metallica. Eerst maar eens de intro van Hells Bells (AC/DC) oefenen. Die liet ik 'm laatst horen. Na even luisteren vroeg hij welke band 't was. Toen ik 't vertelde, dacht hij even na en zei: "het is een rare naam, meer het klinkt wel vet". En gelijk heeft 'ie. :rockon:
knockin on heaven door :ok: