Klint vet! Iets minder als een tele dan ik zou willen, maar dat kan ook komen omdat mijn Zebra tele niet de standaard configuratie heeft. Ik vraag me nu alleen nog af wat ik waar moet aansluiten om hem te splitten
Printable View
Klint vet! Iets minder als een tele dan ik zou willen, maar dat kan ook komen omdat mijn Zebra tele niet de standaard configuratie heeft. Ik vraag me nu alleen nog af wat ik waar moet aansluiten om hem te splitten
http://www.seymourduncan.com/support...1sing_pushpull
hier zijn rood en wit aangesloten op de midden linker van de push pull, wat doen de andere rechter drie en linksboven en onder?
Om een humbucker te splitten hoeft alleen de rode en witte draad via de schakelaar aan de massa gelegd te worden. Push/pull ingedrukt zijn de coils parallel en uitgetrokken in serie. De rechterkant heeft dezelfde functie als de linkerkant. Het maakt een verbinding tussen het middelste lipje en naargelang de stand van je Push/pull met de onderste of bovenste lipje.
Overigens, je weet het waarschijnlijk al maar GFS gebruikt gewoon dezelfde colorcodes als Seymour.
Ok maar als je nou twee elementen will splitten, sluit je ze dan beide op dezeflde plek aan of maakt het niet uit waar op de 6 plekken je ze aansluit? Kan je ook nog kiezen tussen pull-split of push-split? Mn humbucker bij de neck staat nu in de split stand en als ik pull gaat hij naar humbucker. (omdat ik de split stand mooier vind en vaker gebruik) wat moet ik nu doen om de brugpickup standaard in de split stand te zetten en bij pull naar humbucker?
Dat zijn wel goeie vragen! Ik moet mijn spul nog inbouwen, maar dit vraag ik mij ook af! :)
Hallo allemaal
Ik heb het topic niet helemaal gelezen, maar heeft iemand een website van deze producent. Vind er moeilijk iets over.
Alvast bedankt!
ps: ze verkopen toch humbuckers? Aangezien ik vooral mensen hoor stoefen van deze elementen in hun strat's...
Een 2e element moet je aan de andere kant aansluiten (de nog ongebruikte kant) om het kunnen splitten. Om standaard gesplit te hebben (zoals de neckpickup) moet je rood/wit aan het middelste lipje aansluiten en aarde aan het bovenste lipje (verste weg van de pot)..