jeetje charlotte :)
doe even normaal :D
;)
Printable View
jeetje charlotte :)
doe even normaal :D
;)
Ziet er erg mooi uit Charlotte!
Ik vroeg me af hoeveel die gitaar zou moeten kosten als je er iets aan zou willen verdienen. Afgezet tegen het Nederlands minumum uurloon dan is de gitaar werkelijk onbetaalbaar!
purcies, dat is dus waarom alles tegenwoordig zo veel mogelijk aan de "lopende band" gemaakt wordt, om de loonkosten zo laag mogelijk te houden ;)Citaat:
Ik vroeg me af hoeveel die gitaar zou moeten kosten als je er iets aan zou willen verdienen. Afgezet tegen het Nederlands minumum uurloon dan is de gitaar werkelijk onbetaalbaar!
@ Charlotte, keep on going :D :D
het end is in zicht.... :dance:
Echt verschrikkelijk mooi :)
Gas Hol'n
Hey Luitjes :)
Dank jullie wel,
Ben het weekend weg, dus volgende week weer verder,...... .
groetjes Charlotte :hippie:
Je kan echt té gave dingen doen met dat instrument dat je aan het bouwen bent. Inspirerend gewoon !
sorry, maar ik vind 't niet mooi :???: het ziet er beetje bij een geraapt uit (chromen humbuckers, zwarte humbuckers, eentje met nog wit erop), frezingen niet superstrak (vergeleken bij je les paul bv), overdadige inleg, daar waar de knopjes moeten kopen,ik hoop dat daar nog wel iets gaat gebeuren, zwarte brug, chromen brug, de horns zijn niet supercharmant.
dat is nog maar de looks. ik ben er ook geen fan van dat 't middendeel bestaat uit alder/poplar/basswood van de charvette (ik weet even niet zo snel wat t is). als je dan toch van scratch begint kan je net zo goed gelijk t middendeel ook mahonie maken...
wel inventief, moet ik toegeven, hoe de piezo in elkaar is geklust.
maar ik vind 't allemaal net iets teveel van t goeie.
Dat komt waarschijnlijk omdat je niet met een bouwersoog naar dit werkstuk kijkt. Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heb je zelf nog nooit iets gebouwd toch? Dan zie je ook vaak de uitdagingen en problemen niet, die de gene die al wel eens wat gebouwd hebben, wel zien.
Goed, ik zou ook kiezen voor een beetje uniforme hardware, maar het bouwwerk op zich vindt ik errrug knap.
nja, ik zie het niet als de meeste bouwers, dat is waar. maar ik denk, als je toch echt gaat BOUWEN, kan je dan niet 'm direct maken in met bv een wat conventionelere vorm? die horns zijn vooral een doorn in het oog. de rest is goed oplosbaar namelijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
kwestie van smaak :)
ik vind het wel gaaf :cheerup: