ah, ik heb nog een leuke 'Who' ervaring.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pete Townshend
in '88 of '89 kaartjes gekocht voor the '2 nights only' Tommy Anniversary concert in de Royal Albert Hall.
De eerste nacht naar het concert veel artiesten na afloop gezien.. zowel celebrity gasten en gast muzikanten..
dus de 2e nacht (waarvoor we geen kaarten hadden) weer na afloop concert heen gegaan, dit keer met fototoestel. ik vond toen dat handtekeningen voor losers was, dus ik was vastbesloten om alleen fotoos te maken en handen te schudden! heb dus handen kunnen schudden en fotoos gemaakt van alle 3 Who members, plus nog een hele rij andere artiesten en eendagsvliegen van die tijd. het grappigste voorval was nog dat ik Patti Labelle bijna letterlijk omvergelopen heb. door een jaren 80 fotocamera lijkt alles nl zo ver weg :) ze kon dr gelukkig wel om lachen.
hoogtepunt was veel later op de avond, toen iedereen weg leek te zijn. we stonden bij een verlaten zijuitgang en opeens stond Brian May naast me.. compleet met kapsel en zweedse klompjes! hij was de rest van zijn 'groep' kwijt, dus hadden we zowaar een paar minuten om met hem te 'praten'.
Stom detail: ik heb hem zowaar met dikke marker zn handtekening laten zetten op mn programma/toerboek en vergeten een foto te maken :angry: