Bij deze mijn inzending. Ze is geen 6000 euro, maar wel heel mooi:mmmm:
http://img213.imageshack.us/img213/6...nejoepass2.jpg
Printable View
Bij deze mijn inzending. Ze is geen 6000 euro, maar wel heel mooi:mmmm:
http://img213.imageshack.us/img213/6...nejoepass2.jpg
Wat is er aan veranderd?
Brug met messing zadels, Kluson Deluxe-tuners, '51 Nocasters en een nieuwe 3-way switch die volgens de verkoper (van de switch, niet van de gitaar) een nucleaire holocaust moet kunnen overleven :seriousf:.
Toen ik hem (tweedehands) kocht zaten er namelijk Texas Specials in met een 4-way.
Hoe bevallen die Nocasters? Ga op termijn wsl ook nieuwe elementen in m'n tele zwieren! Met name de halspu vind ik wat zwak nu!
Ik vind ze erg goed klinken. Gewoon het typische ouderwetse Tele-geluid op de brug, en het halselement klinkt lekker bluesy. Wat je zegt over het 'zwakke' halselement, dat hebben alle Tele's volgens mij wel een beetje. Ik mis in ieder geval altijd een beetje laag en wat punch bij Tele-halselementen. Ondanks dat vind ik ze niet slecht klinken, elk type element heeft weer zijn eigen nadelen.
Sommige mensen zetten een Strat-halselement in hun Tele, dat kun je misschien eens proberen. Wel hier verslag uitbrengen, ik ben benieuwd hoe dat uitpakt!
Heb net ff de photobucket bekeken.. (thumbs up voor Badman!) Maar ik vind mn Les Paul toch een mooi ding eigenlijk. Ongelakt en mooie schaafplekken daar waar mn bovenarm zit. Hij zou mn top tien net kunnen halen denk ik, maar van alle LP's is het toch zeker een van de mooiste. Mja... Tis ook mijn gitaar natuurlijk. Ik bedoel... Jij houdt van Tele's for gods sake!
:lp:
Ik denk dat je er bijzonder ver naast zit! Maar ja, wie ben ik!
@arjan12: en wat mogen die dingen zoal kosten??
Ik weet vrij weinig tot niets van japanners af.
Een nieuwe Jap 62 kost ca. 750 euro geloof ik. Of die kwalitatief te vergelijken zijn met de versies uit de jaren '80: ik heb geen idee. Ze zullen vast ook goed zijn.
Hoeveel de mods hebben gekost weet ik niet, de meeste dingen waren al gedaan toen ik 'm kocht, op de Nocasters en de switch na (samen incl. inbouwen 140 euro of iets in die richting).