Dan rest mij niets dan je een meubelboulevard op je 2e paasdag toe te wensen :D.
Printable View
Citaat:
Daarnaast mis jij kennelijk het cynisme van drap zijn opmerking.
Kijk, goed verwoord!!
Tenminste, voor mijn beleving dan.... ik las het ook zo!
@ Han S: Let wel, je komt toch 2 dimensionaal over daar waar 3 dimensionaal gediscusieerd wordt.
Voor wat betreft Drap zul je wel gelijk hebben met die dubbele accounts, echter, zijn inhoudelijke zaken blijven voor mij helder, duidelijk en niet beledigend.... en daar komt niemand op terug, dat aanschouw ik dan als opmerkelijk als forumlezer, snap je dat een beetje?
Voor wat betreft die andere sites, daar weet ik niets van, kom ik niet, en dus kan ik geen vergelijk doen, laat staan iets vinden.
Hier hebben wij nu een discussie gaande ( on-topic ) om punten van verbetering te vinden met elkaar.
Dat kan ik slecht rijmen met "ik zit hier al 10 jaar dus ik weet het " of " Ik heb mijn maandelijkse periode dus als je zin in een ban hebt.. ga zo door! "
( dit zijn frases die overigens zeker wel passeren in verschillende topics )
Ik bedoel er slechts mee aan te geven dat er wel een beetje meer gekeken mag worden naar dit soort "witte boorden " praktijken. ( geestig bedoeld, vat je dit niet zo, niet mijn gebrek. )
@ bert K: Ik hoop slechts een bijdrage te kunnen leveren aan de mods door een open discussie te behouden.
Wellicht kunnen beide partijen hier wat uit leren ( mods en forumleden ).
.....maar al dat gedoe met dubbele accounts, en dan pas die grap van skiets etc.. even had ik het idee dat het allemaal minder geloofwaardig werd.
Als ik dat idee heb, dan denk ik altijd maar: ik zal daar vast niet de enige in zijn...
.... ach, wie ben ik...
oke, einde drap verhaal.
AAAAAAAAAArrrrrrrrrrrrghhhhhhhhh, er zijn echt mensen die er voor KIEZEN om daar heen te gaan.
Btw ik heb dat topic nog is goed doorgelezen, had ik beter niet kunnen doen het bevestigde mijn beeld van enkele mods, maar da's niet het ergste ik kan er weer 1 aan het lijstje toevoegen.
Sorry maar hoe sommige mods zich daar gedragen en dingen zeggen over anderen is werkelijk een schande.
Overigens kan ik het verhaal over Ido of Ivo beamen, ik had een zelfde situatie en daarin reageerde hij precies het zelfde.
Damn ik was zo lekker op weg om hier met een frisse wind weer verder te posten maar niets doet mij ook maar vermoeden dat er hier ooit wat veranderd, maar goed dat had ik al geaccepteerd.
Ik dacht dat ik vanochtend wel op een redelijk constructieve manier de discussie had hervat, maar volgens mij is die lijn niet erg doorgezet. Er is weer een hoop gezegd vandaag, zit er nog wat tussen wat ik echt even moet weten?
Het is idd jammer genoeg vrij hard bergafwaards gegaan.
Maar we hebben toch al wel genoeg om onderling misschien nog ff over te bakkeleien?
Veilig weg van de vele ogen :D.
Juist, daar wringt 'm dus de schoen, zie ik nu bij toneblo ook. Jullie lezen het als cynische slotregel van drap waarop wij dan, buiten proporties, hem die ban ook geven. Laat het dan voor eens en altijd duidelijk zijn: vrijwel zonder uitzondering heeft iedereen, die een permban heeft gehad, wat ons betreft recht op een tweede kans. Ja, je leest het goed, die onredelijke machtsgeile mods zijn vanuit eigen beweging soepel over iets dat niet in de regels staat :D
Die heeft drap ook gekregen onder de noemer Klaasj Vaak. Dat die daarna weer een ban krijgt is een verhaal op zich, daar wil ik me verder niet aan branden. Maar als dat eenmaal gebeurd is, dan blijf je geband. Daarna heeft -ie, ten behoeven van een PB en nog eens voor een post een account aangemaakt, maar drap wist vantevoren dat deze gelsoten zou worden. Door er zuur over te doen zet -ie jullie op het verkeerde been, niet meer en niet minder.
Nee beste vriend, nou zit je eigen vooringenomen, op de man spelende post recht te lullen en mij dingen in mijn schoenen te schuiven die er niet thuishoren.
Je hakt vol in op G.G. en ik vraag je daarmee te stoppen. Dan kun je dat negatief opvatten als "jullie dekken elkaar" maar misschien ligt daar wel de heel simpele gedachte achter dat het niet handig is als G.G. zelf gaat reageren op een dergelijke persoonlijke aanval. Wordt hier niet keer op keer gezegd dat mods geen grote mond moeten hebben over leden? Andersom dus blijkbaar wel, maar als dan om verantwoording wordt gevraagd is er ineens niemand thuis? Zo maar wat roepen is natuurlijk erg makkelijk, maar dit is een serieuze discussie. Je hoeft er ook geen letter van terug te nemen, maar ik vraag wel om opheldering. Wat is er machtsmisbruik aan?
mag ik ook iets zeggen over de moderatie?
Als ik nu zeg "Nee, jij moet je grote muil houden" zonder smilie erbij....