@Chris: inderdaad Jorma Kaukonen (Jefferson Airplane)
@Pepe: die jazzbass is toch de CS-versie van de Jaco-Pastorius-jazz? En die gibson van de laatste is de byrdland (denk ik)
Printable View
@Chris: inderdaad Jorma Kaukonen (Jefferson Airplane)
@Pepe: die jazzbass is toch de CS-versie van de Jaco-Pastorius-jazz? En die gibson van de laatste is de byrdland (denk ik)
Dat is een Moserite.
tja deze meneer wordt vaak vergeten als het om goede gitaristen gaat, heeft ook een behoorlijke stempel gedrukt op de sound van Fleetwood Mac in de tijd dat hij er deel van uitmaakte.
Mac Fleetwood wilde hem graag hebben vanwege zijn gitaarspel en speelkwaliteiten.
Lindsey Buckingham wordt voor mijn gevoel erg onderschat, maar ik denk zelf dat hij zeker niet onder doet voor jongens als Clapton en Page al is het maar om zijn mooie brachiale stijl
Lindsey heeft altijd een beetje te lijden gehad door de te grote schoenen die hij moest vullen. Er was geen beginnen aan.
klopt en dat is jammer, de man heeft muzikaal technisch veel in huis, is een redelijke zanger en is in staat goede nummers te schrijven, trouwens op veel albums heeft Lindsey naast zijn turner ook veelvuldig gebruik gemaakt van Gibsons was in de 70's ook zijn main axe
nu ik eraan denk is die meer dan clapton al is het maar omdat die beter zingt, qua gitaarniveau doet hij niet onder voor clapton
Is deze al langsgekomen?
http://www.snowywhite.com/files/phot...Niels%20A).jpg
Da's nog eens een domme opmerking, aangezien het juist stikt van de Fenders en Gibsons in deze thread (niet onterecht overigens) en dan post je ook nog een gitaar (althans, dat poog je) die waarschijnlijk ook al minstens twee keer is langs gekomen. Gefeliciteerd hoor.