die is echt al heel mooi, de stain komt al beter uit met de lak ook.
hoe zit het nu met je been?
Printable View
die is echt al heel mooi, de stain komt al beter uit met de lak ook.
hoe zit het nu met je been?
WOW!!!! :hippie:
Ik vind het altijd al een prachtig beestje, maar de lak maakt het toch weer helemaal af! nice!
Hey Luitjes :)
Idd, de lak laat de stain nog mooier uitkomen.
Mijn been/voet; vorige week maandag een MRI scan gehad van mijn voet,de ellende is dat je daarna weer 2 weken moet wachten voor de bespreking van de uitkomst daarvan.
Ik heb nog steeds pijn,vooral gisteren had ik veel last tijdens het lakken van de gitaar,maar hij zit lekker in de lak,vanmorgen de plakband van de toets verwijderd,en alles nog eens goed bekeken,ziet er echt gaaf uit,bijna jammer dat hij naar mijn neef gaat.
Maar niet getreurd voor mij zelf,na de Gothic Lp ga ik aan een semi-acoustische LP beginnen.
groetjes Charlotte :lp:
Charlotte, ik heb al de filmpjes op je site bekeken, echt supergaaf! Ik krijg er echt zin om zelf te gaan knutselen :D (niet dat ik het doe met 2 linkerhanden maar toch)
Benieuwd naar het eindresultaat van deze gitaar :)
edit:
moet die lak echt 3 weken uitharden? Damn!
Hoi Schuey ;
Dank je wel.
Ja, de lak moet echt een week of 3 uitharden, het zijn nl in totaal 18 lagen lak, 9 lagen cellulose grondlak,en 9 cellulose glans lak.
De lak is nu wel stof droog,en aan te raken,echter als je kracht op het oppvl zet,druk je in de lak,dus ook het schuren en polijsten gaat nu nog niet.
Dit is het nadeel van de cellulose lak,echter heeft het een veel positiever resultaat voor het geluid,ik wil niet anders meer.
2K lak is sneller uitgehard,echter beinvloed deze het geluid nadelig is mijn mening,en ook die van menig prof gitaarbouwer.
enneh... ik zelf ben ook benieuwd naar het geluid,dit is mijn 1 ste semi-acoustische,en eigenlijk ook een beetje proeftuin voor de bouw van mijn LP Florentine ( ook semi-acoustisch) die ik nog wil gaan bouwen .
groetjes Charlotte :lp:
Respect Charlotte...prachtig werk weer! :cheerup: